ធនាគារ វីង គាំទ្រក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម ដើម្បីជំរុញពាណិជ្ជកម្មឌីជីថលនៅកម្ពុជា

Share This

ធនាគារ វីង បានចូលរួមគាំទ្រវេទិកាពាណិជ្ជកម្មឌីជីថល ដើម្បីជំរុញការប្រើប្រាស់ថ្នាលពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិក សំដៅពង្រីកវិសាលភាពនៃការនាំចេញផលិតផលក្នុងស្រុកទៅកាន់ទីផ្សារពិភពលោក។

ធនាគារ វីង បានចូលរួមគាំទ្រក្រសួងពាណិជ្ជកម្មក្នុងការរៀបចំវេទិកាពាណិជ្ជកម្មឌីជីថល និងពិព័រណ៍អនឡាញកម្ពុជាលើកទី២ ដែលជាគំនិតផ្តួចផ្តើមដ៏សំខាន់មួយ ក្នុងកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា ដើម្បីពន្លឿនពាណិជ្ជកម្មឌីជីថល សំដៅគាំទ្រសហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យម ហើយពង្រីកការនាំចេញផលិតផលកម្ពុជាទៅកាន់ទីផ្សារអន្តរជាតិ។

ព្រឹត្តិការណ៍រយៈពេលពីរថ្ងៃនេះ បានរៀបចំធ្វើឡើងនៅថ្ងៃទី ១២-១៣ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២៥ ក្រោមប្រធានបទ៖ “ការកសាងអនាគតកម្ពុជាតាមរយៈពាណិជ្ជកម្មឌីជីថល” ដោយមានការអញ្ជើញចូលរួមពីសំណាក់មន្ត្រីរដ្ឋាភិបាល អ្នកតាក់តែងគោលនយោបាយ និងអ្នកជំនាញមកពីវិស័យពាក់ព័ន្ធ ដើម្បីពិភាក្សាពីរបៀបដែលពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិក អាចជួយបង្កើនសមត្ថភាពប្រកួតប្រជែង និងពង្រីកសក្ដានុពលនៃការនាំចេញរបស់កម្ពុជា។

លោក ហោ ប៊ុនថែ អគ្គនាយករងធនាគារ វីង បានលើកឡើងថា៖ “ពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិក មិនគ្រាន់តែជានិន្នាការពេញនិយមសម្រាប់បរិបថនៃការធ្វើអាជីវកម្មបែបថ្មីប៉ុណ្ណោះទេ បច្ចុប្បន្នវាបានប្រែក្លាយជាថ្នាលឌីជីថលដ៏មានឥទ្ធិពលដែលភ្ជាប់អ្នកផលិតទៅកាន់អតិថិជនរបស់ពួកគេដោយផ្ទាល់មិនថានៅក្នុងស្រុក ឬនៅលើពិភពលោកនោះឡើយ។ យើងបានឃើញពីរបៀបដែលអាជីវកម្មនៅក្នុងប្រព័ន្ធអេកូឡូស៊ីរបស់យើង បានផ្លាស់ប្តូរតាមរយៈថា្នលឌីជីថល ហើយខ្ញុំជឿថា សហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យមផ្សេងទៀត ក៏អាចធ្វើដូចគ្នាដែរ។”

លោក ហោ ប៊ុនថែ បានបន្ថែមថា៖ “នៅធនាគារ វីង យើងបានយកចិត្តទុកដាក់យ៉ាងខ្លាំងក្នុងការគាំទ្រកំណើននេះ ដោយផ្តល់ជូននូវដំណោះស្រាយទូទាត់ឌីជីថលលឿនរហ័ស សុវត្ថិភាព និងងាយស្រួល ដែលធ្វើឱ្យការទិញ-លក់ផលិតផល និងការប្រើប្រាស់សេវាកម្មមានភាពសាមញ្ញដោយគ្រាន់តែចុចពីរ-បីប៉ក់ប៉ុណ្ណោះនៅលើស្មាតហ្វូន។ យើងខ្ញុំសូមលើកទឹកចិត្តដល់អ្នកផលិតក្នុងស្រុកទាំងអស់ មិនថាបងប្អូនជាកសិករ សិប្បករ ឬសហគ្រិន សូមចាប់យកឱកាសនេះដើម្បីជំរុញកំណើនអាជីវកម្មតាមប្រព័ន្ធអនឡាញ។ អនាគតនៃការធ្វើពាណិជ្ជកម្ម នឹងត្រូវជំរុញដោយបច្ចេកវិទ្យាឌីជីថល ហើយវាបើកចំហសម្រាប់មនុស្សគ្រប់គ្នា។”

របាយការណ៍ស្រាវជ្រាវស្តីពី ការធ្វើពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិកនៅកម្ពុជាឆ្នាំ ២០២៤ ដែលផលិតឡើងដោយក្រុមហ៊ុន Profitence ដោយមានការគាំទ្រពីក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម និងធនាគារ វីង បានចេញផ្សាយកាលពីដើមឆ្នាំនេះ បានអះអាងថា វិស័យពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិកនៅកម្ពុជា កំពុងមានសន្ទុះយ៉ាងខ្លាំង។ របាយការណ៍នេះ បានរកឃើញថា ទំហំទីផ្សារពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិកនៅកម្ពុជាមានតម្លៃប៉ាន់ប្រមាណ ១,១២ ពាន់លានដុល្លារនៅក្នុងឆ្នាំ ២០២៤ ឬប្រហែល ៤% នៃផលិតផលក្នុងស្រុកសរុប ហើយត្រូវបានព្យាករណ៍ថានឹងមានអត្រាកំណើនប្រចាំឆ្នាំប្រហែល ១០% ខណៈដែលនៅត្រឹមឆ្នាំ២០២៩ ទំហំទីផ្សារអាចកើនដល់ ១,៨២ ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក។

កំណើននេះជំរុញដោយការកើនឡើងនៃអ្នកប្រើប្រាស់អ៊ីនធឺណិត ក៏ដូចជាការទូទាត់តាមប្រព័ន្ធឌីជីថលកាន់តែទូលំទូលាយ តួយ៉ាងប្រព័ន្ធបាគង និង KHQR ដែលផ្តួចផ្តើមឡើងដោយធនាគារជាតិ នៃកម្ពុជា រួមទាំងចំនួនប្រជាជនវ័យក្មេងជាច្រើនដែលមានភាពស្ទាត់ជំនាញក្នុងការប្រើប្រាស់ទីផ្សារឌីជីថល។

Wingmall ដែលជាដៃគូដ៏សំខាន់មួយនៃប្រព័ន្ធអេកូឡូស៊ីឌីជីថលរបស់ធនាគារ វីង បានដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការគាំទ្រម្ចាស់អាជីវកម្មជាច្រើន ដើម្បីបង្កើនសមត្ថភាព ក៏ដូចជាពង្រីកការលក់ផលិតផលរបស់ខ្លួនទៅកាន់អតិថិជនបានកាន់តែច្រើន។ សព្វថ្ងៃនេះ ផលិតផលជាង ៣០០.០០០ មុខ បានដាក់លក់នៅលើអេប Wingmall ហើយបានក្លាយជាថ្នាលឌីជីថលដែលអាចបំពេញតម្រូវការអតិថិជនបានយ៉ាងទូលំទូលាយ។

គូសបញ្ជាក់ផងដែរថា កាលពីពេលថ្មីៗនេះ Wingmall ក៏បានដាក់ឱ្យដំណើរការយុទ្ធនាការថ្មីមួយដែលអនុញ្ញាតឱ្យអាជីវករចំណាយត្រឹមតែ ១០០ រៀលប៉ុណ្ណោះក្នុងមួយខែ ដើម្បីដាក់លក់ផលិតផល និងសេវាកម្មរបស់ពួកគាត់នៅលើអេប Wingmall ខណៈដែលគំនិតផ្តួចផ្តើមនេះជួយដល់សហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យម និងម្ចាស់អាជីវកម្មខ្នាតតូច ចំណាយតិចបំផុត ហើយអាចបោះជំហានចូលទៅក្នុងទីផ្សារឌីជីថល និងភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជនដ៏ច្រើនសន្ធឹកសន្ធាប់។

ជាមួយគ្នានេះ ធនាគារ វីង ក៏មានការផ្តល់ជូននូវសេវាកម្ចីឌីជីថល និងសេវារំលស់ឌីជីថល ដែលអតិថិជនអាចប្រើប្រាស់សេវាកម្មទាំងនេះក្នុងការបញ្ជាទិញផលិតផលតាមតម្រូវការ ងាយស្រួល មិនមានសម្ពាធហិរញ្ញវត្ថុ ហើយថែមទាំងជំរុញការប្រើប្រាស់ថា្នលពាណិជ្ជកម្មកាន់តែច្រើនថែមទៀត។

ធនាគារ វីង នៅតែប្តេជ្ញាចិត្តផ្តល់ដំណោះស្រាយហិរញ្ញវត្ថុឌីជីថល និងរួមចំណែកត្រួសត្រាយផ្លូវជំរុញនវានុវត្តន៍ពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធឌីជីថល ដើម្បីផ្តល់នូវដំណោះស្រាយឌីជីថលគ្រប់ជ្រុងជ្រោយ ដែលគ្រប់ផ្នែកទាំងអស់នៅក្នុងសង្គមកម្ពុជា មិនថាសហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យម កសិករ រហូតដល់ក្រុមហ៊ុនធំៗ និងអ្នកប្រើប្រាស់ទូទៅ សុទ្ធតែប្រើប្រាស់បានគ្រប់គ្នា ដើម្បីរីកចម្រើនក្នុងបរិបថសេដ្ឋកិច្ចដែលជំរុញដោយបរិវត្តកម្មឌីជីថល៕

រឿងថ្មី! សារពីនារីម្នាក់អះអាងជាអតីតបុគ្គលិក Brand ផលិតផលតារាស្រីមួយរូប ហែកវាំងននខ្មៅទម្លាយការពិតរឿងលក់ផលិតផលបោកអតិថិជន

(វីដេអូ) កាន់តែក្ដៅគគុកហើយ! ហេង នរៈកក្កដា ទរបុគ្គលឈ្មោះ ម៉ែវែប ផាំងៗជុំវិញរឿងធ្វើ Content វីដេអូស្មោកគ្រោកគ្មានសីលធម៌បំពុលសង្គម

(វីដេអូ) ទាន់ហេតុការណ៍ ៖ មុននេះមានករណីភ្ញាក់ផ្អើលមួយ បុរសម្នាក់មិនដឹងមានបញ្ហាអីបានលោ//តសម្ល-ា//ប់ខ្លួន នៅចំណុចក្នុងផ្សារអ៊ីអន ៣

ព្រមអត់? ប្រពន្ធចុងចិត្តឆៅបោះលុយជិត ៣០ ម៉ឺនដុល្លារឱ្យប្រពន្ធដើមលែងប្តី ដើម្បីខ្លួនឯងឡើងជាប្រពន្ធស្របច្បាប់

សាកសង្កេតមើល៍! ក្នុងបន្ទប់ទឹកបើមានរបស់ ៣ យ៉ាងនេះ ហុងស៊ុយផ្ទះអ្នកនឹងក្រឡាប់ចាក់ ឯម្ចាស់រកស៊ីមិនឡើង ជួនសល់តែបំណុល

ប្រពន្ធចូលចិត្តថត selfie បង្ហោះលើហ្វេសប៊ុកពេក ប្ដីហាមមិនស្ដាប់ ប្រទាញប្រទង់គ្នារហូតកើតជារឿងធំ

ថ្ងៃហាឡូវីន នឹកឃើញអីទៅតែងខ្លួនជាអ្នកទោសចូលអង្គុយផឹកស៊ីនៅហាង មានអីត្រូវប៉ូលិសឃាត់ខ្លួនមែនទែន

ដេញប្រកិតសៀមរាប! ខេត្តជាប់សមុទ្រមួយនេះ សង្ស័យជាប់ Top2 ខណៈមានភ្ញៀវសម្រុកទៅលេងជាង ៣២ ម៉ឺននាក់ រយៈពេលអុំទូក ៣ ថ្ងៃនេះ

រាយមន្តស្នេហ៍ដាក់អ្នកគាំទ្រសុខៗ! ស្រីស្អាត Stella បើកបង្ហាញចំណងស្នេហ៍ជាមួយបុរសរូបសង្ហាក្រៅសិល្បៈម្នាក់

អាល្លឺម៉ង់ ដាក់ទោសគិលានុបដ្ឋាកយិកាម្នាក់ ឱ្យជាប់គុកមួយជីវិត ករណីចាក់ថ្នាំសម្លា./ ប់អ្នកជំងឺអស់ ១០ នាក់ ព្រោះខ្ជិលមើលថែ

ព័ត៌មានបន្ថែម

Taobao បានមកដល់ទីផ្សារកម្ពុជាហើយ ដែលមានជាភាសាអង់គ្លេស នៃការចាប់ផ្ដើមព្រឹត្តិការណ៍ 11.11 Shopping Festival

ធនាគារ វីង ទទួល​ការ​ចាប់​អារម្មណ៍​ខ្លាំង​ក្នុងពិព័រណ៍ការងារ និង ផលិតភាពជាតិឆ្នាំ ២០២៥

ធនាគារ វីង គាំទ្រសមាគមធនាគារនៅកម្ពុជា ក្នុងការរៀបចំព្រឹត្តិការណ៍ជិះកង់របស់ធនាគារិក

ធនាគារ វីង និង សមាគមធនាគារនៅកម្ពុជា រួមគ្នាលើកកម្ពស់វប្បធម៌សន្សំនៅក្នុងសហគមន៍

ក្រុមហ៊ុន តូយ៉ូតា (ខេមបូឌា) បានការចូលរួមសហការឧបត្ថមនៅក្នុងកម្មវិធី «តោះចូលរួមសកម្មភាពដើម្បី អេស ឌី ជី» គោលដៅអភិវឌ្ឍន៍ប្រកបដោយចីរភាព

ក្រុមហ៊ុន Cambrew ឧបត្ថម្ភកម្មវិធី NordCham Crayfish Party និង ពិធីបុណ្យជាតិបារាំង (National French Day)

OREO x BABYMONSTER: ការសហការ #TwistLickDance ដ៏កក្រើក និង ឱកាសឈ្នះដំណើរកម្សាន្តប្រទេសកូរ៉េ ទទួលបទពិសោធ K-POP

ASUS Republic of Gamers ប្រកាសចេញ ROG Xbox Ally និង ROG Xbox Ally X កំណត់ស្តង់ដារថ្មីសម្រាប់ទីផ្សារឧបករណ៍លេងហ្គេម Handheld​ ក្នុងទីផ្សារកម្ពុជា

ស្វែងរកព័ត៌មាន​ ឬវីដេអូ