![CP ជំរុញការលើកកម្ពស់ស្តង់ដារសង្គមជាតិ និង បរិស្ថាន](https://www.popular.com.kh/wp-content/uploads/2023/03/11-24.jpg)
CP ជំរុញការលើកកម្ពស់ស្តង់ដារសង្គមជាតិ និង បរិស្ថាន
ក្នុងការធ្វើអាជីវកម្ម គ្រប់សកម្មភាពនៃការប្រកបអាជីវកម្មទាំងអស់តែងតែមានឥទ្ធិពលទៅលើមនុស្ស សង្គម និង បរិស្ថាន។ ដូចនេះម្ចាស់អាជីវកម្មនីមួយៗត្រូវយកចិត្តទុកដាក់នឹងឱ្យសារសំខាន់លើទំនួលខុសត្រូវចំពោះកិច្ចការជួយដល់សង្គម និង បរិស្ថាន (Corporate Social Responsibility (CSR)) ជារឿងចម្បង ដើម្បីទ្រទ្រង់អាជីវកម្មរបស់ខ្លួន។
![ក្រុមហ៊ុនសុីភី ប្ដេជ្ញាដាំដើមឈើ១លានដើមនៅត្រឹមឆ្នាំ២០៣០ ដើម្បីកាត់បន្ថយការបំពុលខ្យល់ និងលើកកម្ពស់បរិស្ថានប្រកបដោយនិរន្តភាព](https://www.popular.com.kh/wp-content/uploads/2023/03/CP-5th-PR-2022-1.jpg)
ជាច្រើនឆ្នាំកន្លងមកនេះក្រុមហ៊ុនស៊ីភី ខេមបូឌាបានធ្វើការសហការជាមួយភាគី រដ្ឋ និង អង្គភាពពាក់ព័ន្ធ ក្នុងការបង្កើតគុណតម្លៃដល់សង្គម ដើម្បីការអភិវឌ្ឍអាជីវកម្ម ប្រកបដោយនិរន្តរភាព ។
Mr. Kittiphop Thirachotikun (Assistant Vice President) ជំនួយការនាយករងនៃផ្នែកសង្គម និង បរិស្ថាន (Corporate Social Responsibility (CSR)) របស់ក្រុមហ៊ុន ស៊ីភី ខេមបូឌា ចំកាត់ ប្រចាំកម្ពុជា បានមានប្រសាសន៍ថា ៖ «ស៊ីភី អេហ្វ នៅតែបន្តការអភិវឌ្ឍគ្រប់ដំណាក់កាលក្នុងការប្រតិបត្តិអាជីវកម្ម ប្រកបដោយចីរភាពក្រោមយុទ្ធសាស្ត្រនិរន្តរភាពដែលមានឈ្មោះថា «CPF 2030 Sustainability in Action» ដោយយុទ្ធសាស្ត្រនេះផ្តោតទៅលើគោលនយោបាយបីចំណុចសំខាន់ៗគឺ ផ្ដល់និរន្តរភាពចំណីអាហារ រស់ក្នុងសង្គមសម្បូរហូរហៀរ និង សាងតុល្យភាពឲ្យបរិស្ថានធម្មជាតិ។ ក្នុងន័យនេះផងដែរ ក្រុមហ៊ុនបានអនុវត្តយុទ្ធសាស្ត្រទាំងបីខាងលើនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា គ្រប់តំបន់នៃការធ្វើអាជីវកម្មដូចជា ៖
![Mr. Kittiphop Thirachotikun (Assistant Vice President) ជំនួយការនាយករងនៃផ្នែកសង្គម និង បរិស្ថាន ក្រុមហ៊ុន ស៊ីភី ខេមបូឌា ចំកាត់](https://www.popular.com.kh/wp-content/uploads/2023/03/CP-5th-PR-2022-4.jpg)
១. ផ្ដល់និរន្តរភាពចំណីអាហារ (Food Security)
ស្របតាមគោលនយោបាយ ផ្ដល់និរន្តរភាពចំណីអាហារ ក្រុមហ៊ុនបានចូលរួមចំណែកក្នុងការជួយប្រជាជនកម្ពុជាឱ្យទទួលបាននូវអាហារមានគុណភាពល្អ និង អនាម័យ។ ក្រុមហ៊ុនបានបង្កើតគម្រោង «អាហារដ្ឋានរបស់សាលារៀន» ដោយអប់រំសិស្សានុសិស្សនៅតំបន់ជនបទឱ្យយល់ដឹងពីអត្ថប្រយោជន៍នៃការទទួលទានចំណីអាហារដែលមានគុណភាព ក្នុងនោះផងដែរក្រុមហ៊ុន ស៊ីភី ខេមបូឌា បានចូលរួមចំណែកក្នុងការឧបត្តម្ភជាផលិតផលចំណីអាហារជាច្រើនរួមមាន សាច់ជ្រូក សាច់មាន់ ប្រហិត និង ពងមាន់។
![សុីភីចុះអនុស្សរណៈនៃការយោគយល់ជាមួយវិទ្យាស្ថានបច្ចេកវិទ្យាកំពង់ស្ពឺ និងវិទ្យាស្ថានបច្ចេកវិទ្យាកំពង់ឈើទាល](https://www.popular.com.kh/wp-content/uploads/2023/03/CP-5th-PR-2022-2.jpg)
២. រស់ក្នុងសង្គមសម្បូរហូរហៀរ (Self-Sufficient Society)
សម្រាប់ការងារទាក់ទងជាមួយនឹងការជួយដល់សង្គមជាតិ ក្រុមហ៊ុន ស៊ីភីខេមបូឌា បានចូលរួមចំណែកក្នុងការកសាងអាគារបណ្ណាល័យ ផ្តល់អាហារូបករណ៍ បង្កើតគម្រោង «បន្ទប់ទឹកអនាម័យដើម្បីប្អូនៗ» ក្នុងគោលបំណងឱ្យប្អូនៗកុមារទទួលបានអនាម័យទៅលើផ្នែកសុខភាព គម្រោងនេះមិនត្រឹមតែសាងសង់បន្ទប់ទឹកប៉ុណ្ណោះទេ ថែមទាំងផ្តល់ឧបករណ៍អប់រំ ដូចជាកុំព្យូទ័រ សៀវភៅ និង សម្ភារសម្រាប់ការសិក្សា លើសពីនេះទៅទៀតក្រុមហ៊ុនក៏បានចូលរួមកម្មវិធីមនុស្សធម៌ ការបរិច្ចាគឈាមផងដែរ។
![ក្រុមហ៊ុនសុីភីផ្ដល់អាហារដែលមានរស់ជាតិឆ្ងាញ់ និងមានអនាម័យដល់ប្អូនៗកុមារ](https://www.popular.com.kh/wp-content/uploads/2023/03/CP-5th-PR-2022-3-scaled.jpg)
៣. សាងតុល្យភាពឱ្យបរិស្ថានធម្មជាតិ (Balance of Nature)
ក្រុមហ៊ុន CP បានចាត់ទុកអាជីវកម្មកសិកម្មជាអាជីវកម្មមួយក្នុងចំណោមអាជីវកម្មជាច្រើនដែលមានផលប៉ះពាល់ដល់បរិស្ថាន ដូច្នេះគ្រប់កសិដ្ឋានចិញ្ចឹមសត្វរបស់ក្រុមហ៊ុនតែងតែមានការដាំកូនឈើដើម្បីជាផ្នែកមួយក្នុងការជួយដល់បរិស្ថាន ទើបក្រុមហ៊ុនបានប្តេជ្ញាដាំដើមឈើមួយលាននៅឆ្នាំ ២០៣០ ក្នុងគោលបំណងធ្វើឱ្យបរិស្ថានប្រសើរឡើង កាត់បន្ថយការបំពុលខ្យល់ បង្កើនគុណភាពដី បង្កើនគុណភាពទឹក គ្រប់គ្រងកាកសំណល់ និង ទាញយកថាមពលធម្មជាតិយកប្រើប្រាស់ឡើងវិញ។
![សុីភីបានសាងសង់បន្ទប់ទឹកសម្រាប់សិស្សានុសិស្សឱ្យទទួលបានអនាម័យ និងសុខភាពល្អ](https://www.popular.com.kh/wp-content/uploads/2023/03/1-128.jpg)
ក្រោមយុទ្ធសាស្ត្រនិរន្តរភាពដែលមានឈ្មោះថា «CPF 2030 Sustainability in Action» ក្រុមហ៊ុនប្តេជ្ញា និង ចូលរួមជាផ្នែកមួយដើម្បីប្រយោជន៍សម្រាប់សង្គម និង កសាងឡើងវិញនូវតុល្យភាពរបស់ធនធានធម្មជាតិដូចជា ទឹក ដី និង ព្រៃឈើ ដែលជាមូលដ្ឋានគ្រឹះក្នុងការផលិតចំណីអាហារ។ លោក Mr. Kittiphop Thirachotikun បានបន្តែមទៀតថាយុទ្ធសាស្ត្រនេះផ្តោតសំខាន់ទៅលើគោលការណ៍ ការអភិវឌ្ឍយ៉ាងមានស្ថេរភាព ដោយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវគុណប្រយោជន៍ ៣ ប្រការរបស់ CPF គឺ ប្រទេសជាតិ ប្រជាជន និង តុល្យភាពរបស់ក្រុមហ៊ុន ហើយគោលការណ៍ទាំងនេះជាបេះដូងនៃនិរន្តរភាព ដែលធ្វើឱ្យអាជីវកម្ម និង សង្គមរីកចំរើនទៅព្រមៗគ្នា។
CPF ជាក្រុមហ៊ុនខ្នាតធំមួយដែលប្រតិបត្តិការអាជីវកម្មកសិ-ឧស្សាហកម្ម និង ចំណីអាហារនៅប្រទេសថៃ ក៏ដូចជាបណ្តាប្រទេសជាច្រើនទៀត ស្ថិតក្រោមចក្ខុវិស័យ «ផ្ទះបាយពិភពលោក» ប្រកបដោយនិរន្តរភាព ដែលផ្តោតសំខាន់លើការប្រតិបត្តិអាជីវកម្មចំណីសត្វ (Feed) ការចិញ្ចឹមសត្វ (Farm) ចំណីអាហារ (Food) ហើយនៅពេលអនាគត ក្រុមហ៊ុននៅតែបន្តផ្តោតទៅលើសង្គម និង បរិស្ថានក្នុងការដំណើរការណ៍អាជីវកម្មរបស់ខ្លួន៕
![QR Code Facebook CP Cambodia](https://www.popular.com.kh/wp-content/uploads/2023/03/QR-Code-Facebook-CP-Cambodia-Mar-14-2023.jpg)
![QR Code Website CP Cambodia](https://www.popular.com.kh/wp-content/uploads/2023/03/QR-Code-Website-CP-Cambodia-Mar-14-2023.jpg)
![QR Code Youtube CP Cambodia](https://www.popular.com.kh/wp-content/uploads/2023/03/QR-Code-Youtube-CP-Cambodia-Mar-14-2023.jpg)