TCEB ចាប់ផ្តើមយុទ្ធនាការ «ឯកសិទ្ធិអាស៊ាន» ផ្តល់រង្វាន់ជូនអ្នកធ្វើដំណើរពីកម្ពុជា សម្រាប់ការចូលរួមពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្មអន្តរជាតិនៅប្រទេសថៃ
ភ្នំពេញ, ថ្ងៃទី ២៧ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០១៨ ការិយាល័យសន្និបាទ និង ពិព័រណ៍ថៃ បានចាប់ផ្តើមយុទ្ធនាការដែលថ្មីបំផុតរបស់ខ្លួន «ឯកសិទ្ធិអាស៊ាន» ដើម្បីទាក់ទាញអ្នកទស្សនាមកពីអាស៊ានមកកាន់ពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្មនៅក្នុងប្រទេសថៃ ។ យុទ្ធនាការនឹងបើកឲ្យដាក់ពាក្យសុំចាប់ពីឥលូវនេះរហូតដល់ខែកញ្ញា ថ្ងៃទី ៣១ ឆ្នាំ ២០២០ ។
នៅសាលសន្និសីទសារព័ត៌មានអំឡុងពេលកម្មវិធីបង្ហាញផ្លូវនៅក្នុងទីក្រុងភ្នំពេញនៅចន្លោះ ថ្ងៃទី ២៦ និង ២៧ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០១៨ នាយកនាយកដ្ឋានពិព័រណ៍ថៃនៃការិយាល័យសន្និបាទ និង ពិព័រណ៍ថៃ កញ្ញា កាណុផន ដំរង់គុល បានលើកទឹកចិត្តអ្នកជំនួញពីប្រទេសកម្ពុជា ដើម្បីមកទាញយកផលប្រយោជន៍ពីយុទ្ធនាការឯកសិទ្ធិអាស៊ានមកកាន់ប្រទេសថៃ ។ ពិព័រណ៍ជំនួញដ៏សម្បូរបែបរបស់ប្រទេសថៃបានផ្តល់ឲ្យសហគ្រិន និង សាជីវករកម្ពុជា នូវវេទិការយ៉ាងមានប្រសិទ្ធិភាពក្នុងការស្វែងរកទីផ្សារថ្មី និង បង្ហាញសមត្ថភាពរបស់ពួកគេ ទៅកាន់ពិភពលោក ។
យុទ្ធនាការឯកសិទ្ធិអាស៊ានជាយុទ្ធនាការដែលបង្កើតថ្មីឲ្យស្របជាមួយនឹងមុខមាត់ថ្មីរបស់ TCEB «ប្រទេសថៃ: ការកំណត់ឡើងវិញនូវព្រឹត្តិការណ៍ពាណិជ្ជកម្មរបស់លោកអ្នក» ដើម្បីផ្តល់នូវប្រាក់លើកទឹកចិត្ត និង កម្មវិធីការឧបត្ថម្ភការស្នាក់នៅសម្រាប់អ្នករៀបចំបេសកកម្មពាណិជ្ជកម្មដែលមកពីបណ្តាប្រទេសអាស៊ានទាំង ៦ ដែលជាអ្នកនាំអ្នកជំនួញជាអប្បរិមាចំនួន ១០ នាក់ និង អ្នកជំនួញទទួលបានសរុបនូវកិច្ចជំនួបការផ្គូរផ្គងជំនួញយ៉ាងហោចណាស់ចំនួន ៣០ ក្នុងអំឡុងពេលពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្មដែលឧបត្ថម្ភដោយ TCEB ។ អ្នករៀបចំបេសកកម្មពាណិជ្ជកម្មរួមមានសភាពាណិជ្ជកម្ម, សហព័ន្ធសមាគមន៏៍ពាណិជ្ចកម្ម រឺសហគ្រាសអ្នកការមិនរកប្រាក់ចំណេញ រឺការបោះពុម្ពផ្សាយ ។
ដើម្បីផ្តល់ជូននូវបទពិសោធន៍ពិសេសនៅក្នុងប្រទេសថៃសម្រាប់អ្នកទស្សនា TCEB បានចាប់ដៃគូរជាមួយនឹង Bangkok Airways ដែលប្រតិបត្តិការជើងហោះហើរពីភ្នំពេញឆ្ពោះទៅកាន់ប្រទេសថៃ និង ជាជើងហោះហើរដែលត្រូវបានលើកទឹកចិត្តឲ្យជ្រើសរើសសម្រាប់ការធ្វើដំណើរមកកាន់យុទ្ធនាការ «ឯកសិទ្ធិអាស៊ាន”» ។ ហាងលក់ទំនិញទៀតសោតនឹងផ្តល់ great flexibility and seamless air access សម្រាប់អ្នកធ្វើដំណើរពីភ្នំពេញមកកាន់បាងកក ដែលសេវាកម្មកន្លែងកម្សាន្តពិសេសក៏ត្រូវបានផ្តល់ដែរ ។
កញ្ញា កានុផន មានប្រសាសន៍ថា «កម្ពុជាជាប្រទេសទីមួយនៅក្នុងអាស៊ានដែល TCEB បានប្រារព្ធយុទ្ធនាការថ្មីនេះព្រោះទិន្នន័យរបស់យើងបង្ហាញថាអ្នកទស្សនាកម្ពុជាជាផ្នែកដែលលូតលាត់លឿនជាងគេបំផុតនៅក្នុងអាស៊ានទៅកាន់ពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្មអន្តរជាតិរបស់ប្រទេសថៃក្នុងឆ្នាំ ២០១៧ ។ ខណៈដែលអត្រាកំណើនទូទៅសម្រាប់អ្នកទស្សនាជំនួញមកពីអាស៊ានជាមធ្យម ១២៦,២៤% ធៀបទៅ នឹងឆ្នាំមុន អ្នកទស្សនាមកពីកម្ពុជាគឺឈានមុខគេជាមួយនឹងអត្រាកំណើន ២៧៤,៥២% ។ សហគ្រិន និង ពាណិជ្ជករកម្ពុជាបានរកឃើញថាពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្មពិតជាវេទិការយ៉ាងមានប្រសិទ្ធិភាពសម្រាប់ពាណិជ្ជកម្មអន្តរជាតិ ។ យើងសង្ឃឹមថាយុទ្ធនាការនេះនឹងបង្កើននូវផលប្រយោជន៍ និង ធ្វើឲ្យជនជាតិកម្ពុជាជាច្រើនអាចជោគជ័យក្នុងជំនួញតាមរយៈពិព័រណ៌៍ពាណិជ្ជកម្មនៅក្នុងប្រទេសថៃ ។
តំណភ្ជាប់អាស៊ាន
ដោយយោងតាម UFI ប្រទេសថៃជាវេទិការពិព័រណ៍កំពូលរបស់អាស៊ានក្នុងរយៈពេល ១៤ ឆ្នាំជាប់គ្នាទៅលើផ្នែកលក់ប្រលោះទីតាំង ។ ពិព័រណ៍នៅក្នុងប្រទេសថៃបានទាក់ទាញប្រតិភូអាស៊ានយ៉ាងច្រើនគួរឲ្យកត់សម្គាល់ ។ នៅឆ្នាំ ២០១៧ អ្នកតាំងពិព័រណ៍អាស៊ាននៅក្នុងពិព័រណ៍ដែលឧបត្ថម្ភដោយ TCEB កើនឡើង ៤២% ក្នុងកំឡុងពេលដែលអ្នកទ្សនាជំនួញមកពីអាស៊ានកើនឡើងដល់ ១២៦,២៤% ធ្វើឲ្យប្រទេសថៃក្លាយជាគោលដៅសម្រាប់តំណរភ្ជាប់អាស៊ាន ។
ផ្ទុយនឹងប្រវត្តិទាំងនេះគោលនយោបាយ «ទាំងអស់គ្នារឹតតែខ្លាំង» នៃរដ្ឋា ភិបាលថៃមានបំណងធ្វើឲ្យចំណងពាណិជ្ជកម្មរវាងប្រទេសថៃ និង ប្រទេសជិតខាងរឹតតែរឹងមាំ និង ការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា ឡាវ មីយ៉ាន់ម៉ា និង វៀតណាម នឹងជួយជាភ្នាក់ងារផ្លាស់ប្តូរពាណិជ្ជកម្មក្នុងចំណោមប្រទេសសមាជិកអាស៊ាន ។ លើសពីនេះទៅទៀត ការអភិវឌ្ឍន៍ច្រករបៀងសេដ្ឋកិច្ចផ្សារភ្ជាប់ប្រទេសនៅក្នុងតំបន់ ដូចជាច្រករបៀងសេដ្ឋកិច្ចភាគខាងត្បូង រឺ SEC ដែលផ្សារភ្ជាប់ ប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ា ថៃ កម្ពុជា វៀតណាម នឹងពង្រីកសក្តានុពលពាណិជ្ជកម្មទៅកាន់កម្រិតមួយទៀត ។
សញ្ញាវិជ្ជមាននៃការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចកំពុងបើកឱកាសបន្ថែមសម្រាប់ពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្មសម្រាប់ជាមធ្យោបាយ សម្រាប់អ្នកតាំងពិព័រណ៍អាស៊ាន និង អ្នកទស្សនាជំនួញដើម្បីធ្វើឲ្យជំនួញរបស់ពួកគេប្រសើរឡើង ។ ដោយហេតុនេះហើយ ដោយយោងតាមកញ្ញា កាណុផន គោលនយោបាយ និង បេសកកម្មរបស់ TCEB ដើម្បីជំរុញ និង ឧបត្ថម្ភពាណិជ្ជកម្មអាស៊ាននៅក្នុងប្រទេសថៃ ជំរុញការតាំងពិព័រណ៍របស់ប្រទេសថៃ ។
TCEB គឺជាទីភ្នាក់ងារនាំមុខរបស់រដ្ឋាភិបាលថៃសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍព្រឹត្តិការណ៍ពាណិជ្ជកម្មឬ MICE (កិច្ចប្រជុំកិច្ចប្រជុំលើកទឹកចិត្តការធ្វើសន្និបាត និង ពិព័រណ៍) ។ តួនាទីចម្បងរបស់វាគឺដើម្បីបង្កើនអត្ថប្រយោជន៍ប្រកួតប្រជែងរបស់ប្រទេសថៃក្នុង MICE តាមរយៈការរៀបចំគោលនយោបាយនិងការអនុវត្តកិច្ចសហការ និង ភាពជាដៃគូ ព្រមទាំងការចូលរួម និង ការចូលរួមជាមួយក្រុមភាគីពាក់ព័ន្ធក្នុង និង ក្រៅប្រទេស ។
ក្នុងនាមជាអ្នកតស៊ូមតិសម្រាប់ឧស្សាហកម្មពិព័រណ៍របស់ប្រទេសថៃ TCEB ធ្វើការជាមួយភ្នាក់ងាររដ្ឋាភិបាលស្ថាបនពាណិជ្ជកម្មសហគ្រាសឯកជនបង្ហាញម្ចាស់ និង អ្នករៀបចំកម្មវិធីនៅជុំវិញពិភពលោកដើម្បីជួយប្រទេសថៃពង្រឹងសមត្ថភាពរបស់ខ្លួនក្នុងការបង្កើតឱកាសពាណិជ្ជកម្ម និង ពាណិជ្ជកម្មសម្រាប់វិនិយោគិនអ្នកធ្វើជំនួញ និង អ្នកតាំងពិព័រណ៍ ។
ដើម្បីលើកកម្ពស់សំណើតម្លៃតែមួយគត់របស់ប្រទេសថៃជាទិសដៅសម្រាប់ការតាំងពិព័រណ៍ TCEB ជ្រើសរើស និង គាំទ្រដល់ការតាំងពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្មអន្តរជាតិជារៀងរាល់ឆ្នាំ ទាំងនេះគឺជាព្រឹត្តិការណ៍ដែលទទួលបានជោគជ័យខ្ពស់ដែលតែងតែផ្តល់នូវតម្លៃពិសេសដល់អ្នកចូលរួម ។
ស្របតាម «ប្រទេសថៃ 4.0» TCEB ក៏បានសហការជាមួយអ្នករៀបចំកម្មវិធីអន្តរជាតិដើម្បីនាំយកព្រឹត្តិការណ៍អន្ដរជាតិល្បីល្បាញនៅអាស៊ីអាគ្នេយ៍ ។ ទាំងនេះរួមបញ្ចូល CeBIT អាស៊ានថៃដែលជាប្អូនស្រីបង្ហាញទៅពិព័រណ៍បច្ចេកវិជ្ជាឌីជីថលពីប្រទេសអាល្លឺម៉ង់ព្រឹត្តិការណ៍ថាមពលសកលលោក Future Energy Asia និង កម្មវិធីឱសថ CPhI អាស៊ីអាគ្នេយ៍ ។ តាមរយៈព្រឹត្តិការណ៍បែបនេះអ្នកឯកទេស និង សហគ្រិននៅក្នុងអាស៊ានអាចជួបប្រជុំគ្នាធ្វើអន្តរកម្ម និង រៀនសូត្រពីអ្នកដឹកនាំគំនិតក៏ដូចជាស្វែងរកនិន្នាការ និង បច្ចេកវិទ្យាថ្មីៗ ។
កម្មវិធីដែលគាំទ្រដោយក្រុមហ៊ុន TCEB គឺជាទីផ្សារដ៏រស់រវើកមួយដែលពោរពេញដោយឱកាសសម្រាប់អាជីវកម្ម និង បណ្តាញ ។ ម្ចាស់ជំនួញកម្ពុជា និង ភ្ញៀវទេសចរនឹងទទួលបានច្រើននៅពេលពួកគេចូលរួមក្នុងកម្មវិធីពាណិជ្ជកម្មដែលគាំដោយ TCEB តាមរយៈការទា ញយកប្រយោជន៍ពីយុទ្ធនាការ «អាស៊ានសិទ្ធិពិសេស» របស់ TCEB ។
“ASEAN Privilege” គឺជាយុទ្ធនាការចុងក្រោយបំផុតក្នុងយុទ្ធនាការរបស់ក្រុមហ៊ុន TCEB ដែលត្រូវបានរចនាឡើងក្រោមស្លាកសញ្ញាថ្មីរបស់ថៃដែលមានឈ្មោះថា “Redefine Your Business Events” ដើម្បីបង្កើនតម្លៃដល់អ្នកធ្វើដំណើរអាជីវកម្មដែលមានគម្រោងទៅមើលការតាំងពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្មនៅប្រទេសថៃ ។
សម្រាប់ការសាកសួរប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសូមទាក់ទង:
Chakrapong Pongwecharak ប្រធានផ្នែកយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារ
ការិយាល័យសន្និបាតនិងពិព័រណ៍ថៃ
ទីក្រុងបាងកក, ប្រទេសថៃ
អ៊ីមែល: chakrapong_p@tceb.or.th
ទូរស័ព្ទលេខ 66 2 697 9114
អំពី TCEB ការិយាល័យសន្និបាត និង ពិព័រណ៍ថៃឬ TCEB គឺជាអង្គការសាធារណៈមួយដែលបង្កើតឡើងដោយព្រះរាជក្រឹត្យដែលបានចុះផ្សាយនៅក្នុងរាជកិច្ចនៅថ្ងៃទី ២៨ ខែកញ្ញាឆ្នាំ ២០០២ ។ TCEB បានចាប់ផ្តើមប្រតិបត្តិការតាំងពីឆ្នាំ ២០០៤ មក ។ គោលដៅចម្បងរបស់ TCEB គឺដើម្បីលើកកម្ពស់ និង គាំទ្រកិច្ចប្រជុំ ការលើកទឹកចិត្តអនុសញ្ញា និង ការតាំងពិព័រណ៍ ដែលត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាអក្សរកាត់ “MICE” អភិវឌ្ឍប្រទេសថៃទៅជាមជ្ឈមណ្ឌលតំបន់សម្រាប់ MICE និង ជំរុញប្រទេសថៃជាទិសដៅពេញនិយមសម្រាប់ MICE នៅអាស៊ី ។
អំពីអាកាសចរណ៍បាងកកអ៊ែរវ៉េដ
ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍បាងកកអ៊ែរវ៉េ ដែលជាដៃគូអាកាសចរណ៍មួយដែលបានផ្ដល់អនុសាសន៍នៃយុទ្ធនាការ “ASEAN Privilege” ផ្តល់ជូននូវភាពបត់បែនយ៉ាងខ្លាំង និង ការប្រើជើងហោះហើរយ៉ាងរលូនសម្រាប់អ្នកដំណើរធ្វើដំណើរទៅប្រទេសថៃជាពិសេសសម្រាប់អ្នកធ្វើជំនួញ និង ភ្ញៀវទេសចរដូចគ្នា ។ ជាមួយនឹងវត្តមានដ៏យូរអង្វែងរបស់ខ្លួននៅក្នុងទីផ្សារប្រទេសកម្ពុជាចាប់តាំងពីឆ្នាំ ១៩៩៧ មកបាងកកអ៊ែរវ៉េជាក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ដែលផ្តល់នូវជើងហោះហើរហោះហើរខ្ពស់បំផុតដែលភ្ជាប់ទីក្រុងភ្នំពេញ និង បាងកកដោយមានជើងហោះហើរ ៦ ដងក្នុងមួយថ្ងៃ និង ៥ ជើងហោះហើរប្រចាំថ្ងៃរវាងសៀមរាប និង ក្រុងបាងកក ។
ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍បាងកកអ៊ែរវ៉េមានមោទនភាពក្នុងការគាំទ្រដល់ឧស្សាហកម្ម MICE របស់ប្រទេសថៃតាមរយៈការផ្តល់នូវបទពិសោធន៍ក្នុងការធ្វើដំណើរដ៏អស្ចារ្យ និង មានភាពបត់បែនដើម្បីបញ្ជាក់ពីការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់ខ្លួនថាជាក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍អាស៊ី ។ ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ក្នុងតំបន់ដែលមានអត្តសញ្ញាណតែមួយគត់ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ផ្តល់ជូននូវសេវាកម្មជម្រើសពេញលេញដល់អ្នកដំណើរទាំងអស់តាមរយៈទិដ្ឋភាពកិត្តិយស ៕
សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម និង កក់សូមទស្សនា www.bangkokair.com