ចង់លើកកម្ពស់ប្រ៊េនក្នុងស្រុក យុវជនម្នាក់ រៀនចប់ច្នៃម៉ូដភ្លាម បង្កើតប្រ៊េនខ្លួនឯងភ្លែត បច្ចុប្បន្ន ម៉ូយសុទ្ធតែតារាល្បី ស្នាដៃទទួលស្គាល់ពីកម្មវិធីធំៗ

Share This

នៅក្នុងវិស័យហ្វេហ្សិននៅកម្ពុជា លោក មុំ វិទូ គឺជាអ្នកច្នៃម៉ូដដ៏មានប្រជាប្រិយភាពមួយរូប ដែលភាគច្រើនគេស្គាល់ឈ្មោះហៅក្រៅរបស់លោកគឺ San Da។ អ្នកច្នៃម៉ូដវ័យក្មេងរូបនេះ បច្ចុប្បន្នក៏ជាស្ថាបនិកម៉ាកសម្លៀកបំពាក់ SAN-T ដែលកំពុងទទួលបានការពេញនិយមពីអ្នកហ្វេហ្សិននិយម ជាពិសេស តារាសិល្បៈ។

​កន្លងមក សម្លៀកបំពាក់ម៉ាក SAN-T ត្រូវបាននិយមស្លៀកពាក់ពីតារាល្បីច្រើនដួងដូចជា៖ តារាចម្រៀង Sophia kao , តារាចម្រៀង Van Norith , តារាសម្តែង និង ចម្រៀង Eung hao David, តារាសម្តែង និង ម៉ូឌែល Neth Raksa, តារាចម្រៀងរ៉េប Emi និង Steezy ជាដើម។​

ជំនួបជាមួយ «ប្រជាប្រិយ» លោក San Da ស្ថាបនិក SAN-T បានបង្ហើបអំពីការបង្កើតប្រ៊េននេះផងដែរ។ តួយ៉ាង ម៉ាកសម្លៀកបំពាក់ SAN-T បានបង្កើតឡើងនៅក្នុងឆ្នាំ ២០២០-២០២១ ខណៈពេលដែលលោកបានធ្វើខូឡិកហ្សិនចុងក្រោយ (final Collection) សម្រាប់ការបញ្ចប់ការសិក្សា ហើយក៏បានប្រើឈ្មោះប្រ៊េននេះមកដល់សព្វថ្ងៃ។

សម្លៀកបំពាក់ SAN-T ផ្តោតបែប unisex ឬពាក់បានទាំងបុរស និង នារី។ ស្ថាបនិកបញ្ចេញខូឡិកហ្សិនពីរដងក្នុងមួយឆ្នាំ គឺសម្រាប់រដូវក្តៅ(Summer Collection) និង សម្រាប់រដូវរងាឬរដូវធ្លាក់ខ្យល់(Fall/Winter)។

ចំណែកចក្ខុវិស័យបង្កើតម៉ាកនេះ លោកលើកឡើងថា៖ «ខ្ញុំចង់ឃើញប្រជាជនឬក៏យុវវ័យសម័យថ្មីមានរសជាតិ Lifestyle បែបប្លែកថ្មីមួយផ្សេងទៀត ហើយក៏ចង់ឱ្យវិស័យ fashion style នៅកម្ពុជាដើរទាន់ប្រទេសជឿនលឿននៅលើពិភពលោកផងដែរ»។

លោកបន្ថែមទៀតថា៖ «ខ្ញុំចង់ឱ្យប្រជាជនកម្ពុជាយើង ងាកមកចាប់អាម្មរណ៍ និង គាំទ្រអ្នកច្នៃម៉ូដក្នុងស្រុកយើងឱ្យបានច្រើន ដើម្បីដឹងថាហ្វេហ្សិនប្រទេសយើង ក៏អាចដើរទាន់ប្រទេសគេផងដែរ។»

ពីមួយខូឡិកហ្សិន ទៅមួយខូឡិកហ្សិន ម៉ូដមើលមកហ្វេហ្សិនមិនចាញ់ប្រ៊េនអន្តរជាតិល្បីៗ។ ស្ទីលរបស់ប្រ៊េន SAN-T គឺផ្តោតទៅលើសម្លៀកបំពាក់បែបការិយាល័យ (office wear), ស្ទីលតាមដងវិថី (street wear), ហ្វេហ្សិនលំដាប់ខ្ពស់ (high fashion), ការឌីហ្សាញបែបអេឡេហ្គង់ (elegant design), ស្មាធំ, រាងជាបែប hourglass, long sleeves និង oversized។

ការដកស្រង់ឬ inspiration ភាគច្រើន លោកដកស្រង់ចេញពី office wear និង teenager រួមជាមួយអ្វីគ្រប់យ៉ាងដែលនៅជុំវិញខ្លួន ដើម្បីបំផុសគំនិតធ្វើជា textile ឬ ជា component ដែលគិតថាវាពេញនិយម ឬហៅថា on trend សម្រាប់ឆ្នាំនេះ និង ឆ្នាំក្រោយ។ រីឯការឌីហ្សាញ លោកមានការឌីហ្សាញគោល (base design) ប្រចាំម៉ាកដើម្បីលាយបញ្ចូលគ្នា។

ជាអ្នកបង្កើតម៉ាកឬប្រ៊េនសម្លៀកបំពាក់ក្នុងស្រុក លោក San Da មានទស្សនចំពោះរសនិយមហ្វេហ្សិននៅកម្ពុជាយ៉ាងដូច្នេះថា៖ «ក្នុងនាមខ្ញុំជាស្ថាបនិកម៉ាកសម្លៀកបំពាក់ក្នុងស្រុកម្នាក់ ខ្ញុំមើលឃើញថា រសនិយមប្រជាជនខ្មែរបច្ចុប្បន្ន មានការមិនទាន់បើកចិត្តឱ្យទូលាយជាមួយការឌីហ្សាញបែបប្លែក ឬក៏បែប fashionable នៅឡើយ ជាពិសេសប្រជាជនកម្ពុជាយើង ដែលមានវ័យរាងចំណាស់ ហើយក៏មានវ័យកណ្តាលផងដែរ។

បើសម្រាប់យុវវ័យ ខ្ញុំមើលឃើញថា ភាគច្រើនណាស់ ដែលចូលចិត្តលេងខ្លួនបែប fashion នេះ។ ខ្ញុំចង់ឱ្យពួកគាត់បើកចិត្ត និង ទទួលយកអ្វីដែលថ្មីមួយ រួមទាំងគាំទ្រ ព្រោះវិស័យហ្វេហ្សិន ក៏ជាផ្នែកមួយជួយដល់សង្គម និង ប្រទេសជាតិរីកចម្រើនផងដែរ។»

សម្រាប់ម៉ាក SAN-T លោកតែងរកចំណុចកណ្តាលមួយ ដើម្បីឱ្យការឌីហ្សាញសមស្របទៅនឹងយុវវ័យគ្រប់ស្រទាប់។ ម៉ាកនេះ មិនសង្កត់ទៅលើម៉ូដ ដែលខ្លាំងពេកឬក៏តិចពេកដែរ ពោល គឺជ្រើសរើសឱ្យអតិថិជនគិតថា ពាក់សម្លៀកបំពាក់ប្រ៊េន SAN-T ហើយ គឺមានទំនុកចិត្ត។

គួរឱ្យដឹងដែរថា លោក មុំ វិទូ ឬគេស្គាល់ឈ្មោះហៅក្រៅ San Da បានបញ្ចប់ការសិក្សានៅសាកលវិទ្យាល័យលីមកុកវីង។ សមិទ្ធផលទទួលស្គាល់ពីស្នាដៃរបស់លោករួមមាន៖ ជ័យលាភី Top 5 នៅការប្រកួតកាត់ដេរ ផលិតផលវាយនភណ្ឌ និង សម្លៀកបំពាក់ រដូវកាលទី ១ របស់សហគ្រិនខ្មែរ ,ជាអ្នករៀបចំម៉ូដម្លៀកបំពាក់សម្រាប់ភាពយន្ត stylish movie costumes, រៀបចំម៉ូដសម្រាប់ការដើរបង្ហាញម៉ូដ និង ធ្វើជាអ្នកច្នៃម៉ូដសម្រាប់ការដើរម៉ូដជាច្រើនកម្មវិធី ទាំងឯកជន ទាំងកម្មវិធីក្រសួងទេសចរណ៍ និង ជាអ្នកច្នៃម៉ូដដ៏លេចធ្លោនៅក្រុម La Chhouk Recycled & Creative Fashion ផងដែរ៕

ផ្អើលពេញព្រលាន! អ្នកដំណើរ ២ នាក់មកយឺតខកជើងយន្តហោះ លេងពួយនាំគ្នារត់តាមបក់ដៃកាក់យន្តហោះដូចតាមឡានក្រុង

រឿងថ្មី! សារពីនារីម្នាក់អះអាងជាអតីតបុគ្គលិក Brand ផលិតផលតារាស្រីមួយរូប ហែកវាំងននខ្មៅទម្លាយការពិតរឿងលក់ផលិតផលបោកអតិថិជន

(វីដេអូ) កាន់តែក្ដៅគគុកហើយ! ហេង នរៈកក្កដា ទរបុគ្គលឈ្មោះ ម៉ែវែប ផាំងៗជុំវិញរឿងធ្វើ Content វីដេអូស្មោកគ្រោកគ្មានសីលធម៌បំពុលសង្គម

(វីដេអូ) ទាន់ហេតុការណ៍ ៖ មុននេះមានករណីភ្ញាក់ផ្អើលមួយ បុរសម្នាក់មិនដឹងមានបញ្ហាអីបានលោ//តសម្ល-ា//ប់ខ្លួន នៅចំណុចក្នុងផ្សារអ៊ីអន ៣

ព្រមអត់? ប្រពន្ធចុងចិត្តឆៅបោះលុយជិត ៣០ ម៉ឺនដុល្លារឱ្យប្រពន្ធដើមលែងប្តី ដើម្បីខ្លួនឯងឡើងជាប្រពន្ធស្របច្បាប់

មិនទាន់ផុតគ្រោះទេ! ថ្ងៃនេះ ខ្យល់ពុល PM2.5 នៅបាងកក ស្ថិតក្នុងកម្រិតធ្ងន់ធ្ងរមិនធ្លាប់មាន គ្រាន់តែអ្នកធ្លាក់ខ្លួនឈឺ សរុបជិត ៣ ពាន់នាក់

ប្រជាជននៅហាតយ៉ៃជិត ៤ ម៉ឺននាក់ នាំគ្នាទៅជួបពេទ្យផ្លូវចិត្ត អ្នកខ្លះបាក់ស្បាតនឹងទឹកជំនន់ខ្លាំង អាចប្រឈមការបញ្ច.ប់ជី-វិ-តខ្លួនឯង

ច្បាស់ថ្ងៃហើយ! រ៉េត សារីតា និង ស្វាមី នឹងរៀបចំមង្គលការ ៣ ថ្ងៃ នៅទីតាំងផ្សេងៗគ្នាលើទឹកដីសៀមរាប ក្នុងគោលបំណងធំមួយ

ឡើងកម្ដៅជាថ្មី! បវរកញ្ញា Haiti ចេញបកអា.ក្រា.តស្ថាប័ន MU រឿងបន្ទោសបវរកញ្ញា Jamaica ដដែលៗពីការដើរធ្លាក់ឆាក

កម្ពុជា ស្នើសូម ICRC ក្នុងកិច្ចប្រជុំនៅទីក្រុងហ្សឺណែវ បន្តតាមដានសុខទុក្ខវីរកងទ័ពកម្ពុជាទាំង ១៨ រូប និង ជំរុញឱ្យថៃ ដោះលែងយោធិនកម្ពុជាតាមការសន្យា

ព័ត៌មានបន្ថែម

ចាយជីវិតអភិជនទាំងវ័យក្មេង! Kon Ant ពាក់នាឡិកាដៃថ្មី ម៉ាកលំដាប់ខ្ពស់ តម្លៃជិត ១០ ម៉ឺនដុល្លារ

៥ ឈុតពី លោកជំទាវ យឹម ឆៃលីន បែបប្រពៃណីលាយសម័យទំនើប ស្រស់ស្អាតគ្មានកន្លែងទាស់

ឃើញអ៊ីចឹងតិចថាថោក! Balenciaga ចេញកាបូបម៉ូដថ្មីដូចថង់គេដាក់អីវ៉ាន់យួរតាមផ្សារ តែតម្លៃវិញដឹងហើយញ័រជើងទ្រើតៗ

លេចធ្លោណាស់! សម្លៀកបំពាក់ប្រ៊េនកូនខ្មែរ ត្រូវបានបវរកញ្ញា ២ ប្រទេស ពាក់បង្ហាញក្នុងកម្មវិធី Miss Universe នៅថៃ

មិនសរសើរ មិនបាន! កាបូបដកស្រង់ពីប្រាសាទបាយ័ន ម៉ូដបែបសហសម័យ ច្នៃដោយនិស្សិតច្នៃម៉ូដវ័យក្មេង សៃយ័ន្ដ រតនៈ

ទិញប្រើម្នាក់មួយទៅ! កាបូបដាក់ទូរស័ព្ទ iPhone ទើបចេញក្ដៅៗ មានច្រើនពណ៌ តម្លៃសមរម្យពីជាង ១០០ ដុល្លារដល់ជាង ២០០ ដុល្លារ

ផលិតផលក្នុងស្រុកយើងតើ! ផលិតផលធម្មជាតិដោយដៃស្ត្រីខ្មែរ គុណភាពមិនចាញ់ប្រ៊េនល្បីៗ ទីតាំងសិប្បកម្មនៅខេត្តសៀមរាប

ផ្អើលជាថ្មី! កាបូប LV ម៉ូដយន្តហោះតម្លៃក្បែរ ៤ ម៉ឺនដុល្លារ កំពុងផ្ទុះទីផ្សារអីវ៉ាន់មួយទឹក ជាសា្នដៃចុងក្រោយមុនអ្នកច្នៃម៉ូដលាចាកលោក

ស្វែងរកព័ត៌មាន​ ឬវីដេអូ