ងាយៗ ៨ វិធី ធ្វើវីដេអូប្រូម៉ូដផលិតផលឱ្យផ្ទុះល្បីងំ ហើយមិនបារម្ភត្រូវគេជេ-ររិះគន់ផ្អើលប្រទេសទេ

Share This

ការប្រូម៉ូដផលិតផលដោយបង្កើតមាតិកាវីដេអូខ្វះការពិចារណា បែបមើលងាយ ឬ បន្ទាបតម្លៃមនុស្ស វាអាចធ្វើឱ្យប៉ះពាល់មិនត្រឹមកេរ្តិ៍ឈ្មោះម៉ាកយីហោ ម្ចាស់ម៉ាកយីហោ និង BA ដែលជាអ្នកតំណាងនោះទេ តែវាជះផលប៉ះពាល់យ៉ាងខ្លាំងដល់តម្លៃអ្នកស្លូតត្រង់ដែលត្រូវបានគេអូសមកលេងសើចមើលងាយទៀតផង។ ចៀសវាងបញ្ហានេះ អ្នកគួរគប្បីបង្កើតមាតិកាដែលលផ្តល់ជាប្រយោជន៍ បង្ហាញពីការគោរព ឱ្យតម្លៃ និង លើកកម្ពស់វិញ។ ដូច្នេះដើម្បីប្រូម៉ូដផលិតផលប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព បង្កើតភាពជឿជាក់ និង គុណតម្លៃ អ្នកអាចប្រមូលគំនិតសម្រាប់មាតិកាតាមចំណុចមួយចំនួនដូចខាងក្រោម។

១. បង្ហាញភស្តុតាងរបស់អតិថិជន

ធ្វើវីដេអូបង្ហាញពីអ្នកដែលទទួលបានលទ្ធផល ឬ អត្ថប្រយោជន៍ពីផលិតផលរបស់អ្នក។ អាចបង្ហាញអំពីរឿងរ៉ាវដែលពួកគេសម្រេចចិត្តប្រើ និង ជំរុញដល់ការរស់នៅរបស់ពួកគេ។ អ្នកអាចបង្ហាញបុគ្គលផ្សេងៗគ្នា ដែលទទួលបទពិសោធពីផលិតផល ដោយមិនប្រៀបធៀបពួកគេជាមួយអ្នកដទៃ ពោលត្រឹមប្រៀបធៀបមុន និង ក្រោយពេលពួកគេប្រើប៉ុណ្ណោះ។

២. បង្រៀនរបៀបប្រើ

បង្រៀនអ្នកទស្សនាពីរបៀបប្រើផលិតផលប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ ត្រង់ចំណុចនេះ ម៉ាកយីហោរបស់អ្នកនឹងត្រូវបានអ្នកទស្សនាឃើញថា ជាអ្នកជួយ និង ចែករំលែកចំណេះដឹង។ ជៀសវាងការបញ្ចុះបញ្ចូលថា ផលិតផលអ្នកមិនអាចខ្វះបាន តែជំនួសមកវិញ ផ្តោតលើរបៀបដែលផលិតផលអាចបង្កើតជំនាញ ឬ បង្កើនភាពឆ្លាតវៃនៅក្នុងរបៀបរស់នៅប្រចាំថ្ងៃ។

៣. ឈុតក្រៅឆាក

បង្ហាញពីដំណើរការនៃការបង្កើតផលិតផល ដោយសង្កត់ធ្ងន់លើការយកចិត្តទុកដាក់ ការខិតខំប្រឹងប្រែង ការថែទាំ និង តម្លៃនៅពីក្រោយវា។ អ្នកអាចបង្ហាញពីការប្តេជ្ញាដើម្បីគុណភាព ជាជាងលើកតម្កើងផលិតផលធ្វើសម្រាប់តែចង្កោមមនុស្សខ្ពង់ខ្ពស់។

៤. មាតិកាបង្កើតដោយអ្នកប្រើប្រាស់

ជាវីដេអូបង្កើតឡើងដោយអ្នកមានបទពិសោធជាមួយផលិតផលផ្ទាល់។ វីដេអូបែបនេះ វានឹងបង្កើតទំនុកចិត្ត និង សហគមន៍សម្រាប់អ្នកទស្សនា។

៥. រឿងរ៉ាវជំរុញចិត្ត

ចែករំលែករឿងរ៉ាវនៃរបៀបដែលផលិតផលអាចធ្វើឱ្យអតិថិជនសម្រេចគោលដៅ ឬ ឆ្លងកាត់ឧបសគ្គរបស់ពួកគេ។ ផ្តោតការលើកកម្ពស់ និង ភាពវិជ្ជមាន ជាជាងការរស់នៅដោយខានផលិតផលរបស់អ្នកមិនបាន។

៦. សំណើច និង ទំនាក់ទំនង

បង្កើតវីដេអូបែបកំប្លែងសើច ជាមាតិកាដែលធ្វើឱ្យផលិតផលរបស់អ្នកមានការចងចាំ និង ចែករំលែកតគ្នា។ ទោះជាវីដេអូកំប្លែង តែមិនត្រូវកំប្លែងបែបចំអក ឬ មើលងាយនរណាម្នាក់ឡើយ។

៧. ដោះស្រាយបញ្ហា

បង្ហាញពីបញ្ហាដែលមាន និង​ របៀបដែលផលិតផលអាចដោះស្រាយបញ្ហាបាន។ អ្នកអាចចាប់មុំបញ្ហាជាការចែករំលែកបទពិសោធ រួចបង្ហាញដំណោះស្រាយជាមួយផលិតផល ដែលជំនាញទៅលើបញ្ហានោះ។

៨. មាតិកាជំរុញឱ្យតម្លៃ

ចែករំលែកចំណុចសំខាន់នៃម៉ាកយីហោដូចជា បេសកកម្ម ចក្ខុវិស័យ តម្លៃ និង ការប្តេជ្ញា ដើម្បីផ្តល់ផលវិជ្ជមាន។ បង្ហាញរបៀបដែលផលិតផលអាចជាចំណែកមួយធ្វើឱ្យពិភពលោកល្អប្រសើរ ជាជាងធ្វើឱ្យមនុស្សមានតម្រូវការវាតែមួយមុខ៕

អ្នកកើតឆ្នាំ ៣ នេះ​ ទំនាយថារាសីនឹងឡើងខ្លាំង ធ្វើអ្វីក៏បានសម្រេចតាមក្ដីប្រាថ្នានៅក្នុងឆ្នាំ ២០២៥

ទៅធ្វើក្រចកឃើញស្នាមឆ្នូតៗនៅមេដៃ ១ ខែហើយមិនបាត់ សម្រេចចិត្តទៅពេទ្យ ស្រាប់តែពិនិត្យឃើញជំងឺដ៏រន្ធត់មួយ

ព្រមអត់? ប្រពន្ធចុងចិត្តឆៅបោះលុយជិត ៣០ ម៉ឺនដុល្លារឱ្យប្រពន្ធដើមលែងប្តី ដើម្បីខ្លួនឯងឡើងជាប្រពន្ធស្របច្បាប់

ពុទ្ធោ! ម្ដាយដាក់សម្ពាធឱ្យរៀនពេក រហូតគិតខ្លីទុកតែបណ្ដាំមួយឱ្យម្តាយថា ជាតិក្រោយកុំកើតជាម៉ាក់កូនទៀត កូនហត់ហើយ

ឃើញក្នុងវីដេអូ Troll មុខនៅក្មេងៗ តែតួអង្គ «អាក្លូ» និង «អាកច់» ពិតប្រាកដម្នាក់ៗមានវ័យសុទ្ធតែក្បែរ ៥០ ឆ្នាំហើយ

ក្ដាប់ឱកាសជាគ្រូបង្វឹកកម្មវិធីប្រកួតរ៉េបលើកដំបូង ប្រុសឡា ចង់ឃើញនារីៗចូលប្រឡងឱ្យច្រើន ព្រោះហេតុផលមួយ

រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងអប់រំ លើកឡើងពីបេក្ខជន ខេត្តព្រះវិហារ និង ឧត្តរមានជ័យ អាចមានសំណាងក្នុងការប្រឡង ព្រោះក្រសួងមានវិធានការថ្មី

(វីដេអូ) ទើបអាយុ ៤ ឆ្នាំសោះ! កូនស្រីបណ្ដូលចិត្ត ឌី សូនិត្តា មានគំនិតបបួលម្ដាយធ្វើជំនួញ ចង់ក្លាយជាថៅកែស្រីតូចបាត់ទៅហើយ

អត្ថន័យព្រឺសម្បុរ! ចម្រៀងថ្មី ម៉ានិត រៀបរាប់ចេញពីការតស៊ូ និង ការតតាំងពិតរបស់វីរៈកងទ័ពជួរមុខនៅក្នុងសង្រ្គាមមិនចុះចាញ់

ប្លែកទៀតហើយ! Balenciaga ចេញកាបូបម៉ូដថ្មីដូចថង់ប្លាស្ទិកគេយួរតាមផ្សារ តែតម្លៃវិញមិនធម្មតា ឮហើយញ័រជើង

ព័ត៌មានបន្ថែម

ជួបឬនៅ មេដែលមិនបើកចិត្ត យកគំនិតខ្លួនឯងជាធំ បុគ្គលិកមានអ្វីថ្មីៗក៏មិនហ៊ានបញ្ចេញ យូរៗទៅការងារគ្មានភាពច្នៃប្រឌិត បរិយាកាសក៏ប្រែជាអួអាប់គ្មានរស្មី

សម្ភាសការងារកន្លែងថ្មី គេប្រាកដជាសួរពីប្រវត្តិការងារកន្លែងចាស់ បើចង់ជាប់រហ័ស នេះជាចម្លើយត្រៀមទុកដ៏ល្អ អាចទាក់ចិត្តអ្នកសួរឱ្យសម្រេចចិត្តភ្លាមៗ

ងាយៗកុំតឹងតែង! បើចង់ឱ្យកូន Team ចូលរួមកម្មវិធីចំចុងសប្តាហ៍ ប្រើតែយុទ្ធសាស្ត្រនេះដឹងតែបានផល កូន Team ត្រជាក់ចិត្តនឹងទៅ

រឹងក្បាលខុសពីរឹងមាំ! មកដឹងនិស្ស័យពិតអ្នកកើតចំថ្ងៃអង្គារ ដែលចាស់ៗតែងថាអ្នកកើតចំថ្ងៃហ្នឹងក្បាលរឹង

បើធ្វើការមិនទៅមុខ សាកដាក់ប្រទាល ៧ មុខនេះលើតុ ការងារជោគជ័យ លុយហូរចូល ឈ្នះអស់មារជ្រែក

ចង់លាឈប់ពីកន្លែងការងារ តែអារម្មណ៍នៅទាក់ទើរ មើលតែប៉ុន្មានចំណុចនេះ ដឹងតែសម្រេចចិត្តបានលឿន

ធ្វើការយូរមិនឡើងតំណែង កុំដាក់បន្ទុកតែលើក្រុមហ៊ុន ត្រូវសួរខ្លួនឯងសិនតើមាន ៨ ចំណុចនេះឱ្យគេពិចារណាឬនៅ?

ជួបឬនៅ? មនុស្សធ្វើខុសតែមិនទទួលស្គាល់កំហុស ធាតុពិតគឺកំសាកធ្វើអីបានតែល្អមើល គ្មានថ្ងៃរីកចម្រើន គ្មានញាតិរាប់ទៀត

ស្វែងរកព័ត៌មាន​ ឬវីដេអូ