ឡើងតួនាទីថ្មី មានអ្វីៗជាច្រើនដែលត្រូវប្រឈម រាប់តាំងពីការស្វែងយល់ពីតួនាទី ការសម្របខ្លួន និង បញ្ចេញសមត្ថភាព។ ពេលអ្នកទទួលបាន តួនាទីថ្មី វាមិនមែនត្រឹមតែជាការផ្លាស់ប្តូរការងារប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែវាក៏ជាឱកាសដើម្បីរៀនសូត្រ និង អភិវឌ្ឍខ្លួនឯងផងដែរ។ ដើម្បីចាប់ផ្តើមតួនាទីថ្មីប្រកបដោយជោគជ័យ អ្នកអាចអនុវត្តតាមជំហានសំខាន់ៗមួយចំនួន៖
១. ស្វែងយល់ពីតួនាទី និង ការរំពឹងទុក
* ការសន្ទនាជាមួយអ្នកគ្រប់គ្រង៖ ជួបពិភាក្សាជាមួយអ្នកគ្រប់គ្រងរបស់អ្នកដើម្បីស្វែងយល់ឱ្យច្បាស់ពីភារកិច្ច គោលដៅ និង លទ្ធផលដែលក្រុមហ៊ុនចង់បានពីអ្នក។ សួរសំណួរឱ្យបានច្រើនដើម្បីធានាថាអ្នកយល់ច្បាស់ពីតួនាទីថ្មី។
* រៀនពីមិត្តរួមការងារ៖ ស្វែងយល់ពីរបៀបដែលមិត្តរួមការងាររបស់អ្នកធ្វើការ ហើយសុំជំនួយពីពួកគេប្រសិនបើអ្នកត្រូវការ។ ការកសាងទំនាក់ទំនងល្អជាមួយមិត្តរួមការងារគឺមានសារសំខាន់ណាស់។
២. សម្របខ្លួនទៅនឹងវប្បធម៌ក្រុមហ៊ុន
* សង្កេតមើល និង រៀនសូត្រ៖ យកចិត្តទុកដាក់លើរបៀបដែលក្រុមរបស់អ្នកធ្វើការ របៀបដែលពួកគេទំនាក់ទំនងគ្នា និង តម្លៃសំខាន់ៗរបស់ក្រុមហ៊ុន។
* ចូលរួមយ៉ាងសកម្ម៖ ចូលរួមក្នុងកិច្ចប្រជុំ ឬ ព្រឹត្តិការណ៍របស់ក្រុមហ៊ុន ដើម្បីបង្ហាញពីការប្តេជ្ញាចិត្ត និង ស្មារតីសហការរបស់អ្នក។
៣. បង្ហាញពីសមត្ថភាព និង ការប្តេជ្ញាចិត្ត
* ផ្តោតលើការងារសំខាន់៖ បែងចែកការងារណាដែលសំខាន់បំផុត ហើយធ្វើវាឱ្យបានល្អបំផុត។ ការបង្ហាញពីសមត្ថភាពរបស់អ្នកនៅដំណាក់កាលដំបូងនឹងផ្តល់ទំនុកចិត្តដល់អ្នកគ្រប់គ្រង។
* ធ្វើការងារលើសពីការរំពឹងទុក៖ ក្រៅពីបំពេញភារកិច្ចចម្បង អ្នកក៏អាចស្វែងរកឱកាសដើម្បីចូលរួមចំណែកក្នុងគម្រោងផ្សេងៗទៀតដែលអ្នកចាប់អារម្មណ៍។
ការចាប់ផ្តើមតួនាទីថ្មីគឺជារឿងគួរឱ្យរំភើប ប៉ុន្តែក៏អាចជាការប្រឈមផងដែរ។ សូមចាំថា ការរៀនសូត្រ និង ការសម្របខ្លួនគឺជាគន្លឹះដើម្បីជោគជ័យ៕
ប្រភព៖ ឯកសារច្បាប់ និង រដ្ឋបាល