នេះហើយជាម៉ាកហ្វេហ្សិនល្បីៗពីរ ធ្វើឱ្យកម្ពុជាចំណេញខ្លាំង បានជ្រើសរើសទឹកដីអង្គរបង្ហាញទៅកាន់ពិភពលោក

Share This

មួយរយៈក្រោយនេះ កម្ពុជាទទួលបានការចាប់អារម្មណ៍ខ្លាំងពីអន្តរជាតិ សូម្បីម៉ាកហ្វេហ្សិនល្បីៗលំដាប់ពិភពលោក ក៏បានជ្រើសរើសកម្ពុជាសម្រាប់ធ្វើបេសកកម្ម ក៏ដូចជាបើកទំព័រនូវខូឡិកហ្សិនថ្មីរបស់ខ្លួន។ ​ដូចបានដឹងស្រាប់ ម៉ាកហ្វេហ្សិនដែលចេញពីអ៊ីតាលី សុទ្ធតែមានភាពល្បីល្បាញជាសកល ហេតុដូច្នេះ ពេលបានផ្សព្វផ្សាយរួមគ្នា នឹងធ្វើឱ្យកម្ពុជាមានភាពលេចធ្លោឆាប់រហ័ស។ យើងសូមលើកពីម៉ាកហ្វេហ្សិនអ៊ីតាលីចំនួនពីរ ដែលថ្មីៗនេះ ពួកគេបានជ្រើសរើសទឹកដីអង្គរ ជាការបំផុសគំនិតសម្រាប់ការបញ្ចេញខូឡិកហ្សិនថ្មី។​

១. ម៉ាក Stefano Ricci

Stefano Ricci ជាម៉ាកសម្លៀកបំពាក់ដ៏ល្បីរបស់អ៊ីតាលី ដែលផ្តោតទៅលើសម្លៀកបំពាក់ប្រណីតរបស់បុរស។ ជាមួយខូឡិកហ្សិនថ្មី Spring/Summer 2025 ម៉ាកនេះបានបង្កើតបេសកកម្មដំណើររុករកមួយឈ្មោះថា «Mission Cambodia» ឬ «បេសកកម្មកម្ពុជា» ដែលជាការសហការគ្នារវាង អ្នកថតរូប លោក Steve McCurry និង ម៉ាក Stefano Ricci ដើម្បីគោរពទៅកាន់ប្រវត្តិសាស្ត្រ ដែលមិនចេះចប់នៃទឹកដីដ៏មហាអស្ចារ្យ។ លោក Filippo Ricci  នាយកប្រតិបត្តិផ្នែកច្នៃប្រតិដ្ឋប្រចំាម៉ាក Stefano Ricci ដែលបានចុះមកផ្ទាល់ និង បាននិយាយថា គម្រោងរុករកនេះ បានចាប់ផ្តើមជាមួយទស្សនវិស័យថ្មី គឺ Luxury Lifestyle ឬ របៀបរស់នៅប្រណីត ដោយអាចឃើញផ្ទាល់នឹងភ្នែកតាមរយៈធម្មជាតិ និង អ្នកឯកទេសថតរូប។

២. ម៉ាក BVLGARI

កាលពីចុងខែមករាកន្លងទៅ ម៉ាកដ៏ប្រណីតរបស់អ៊ីតាលី BVLGARI បានជ្រើសរើសទីតាំងរៀបចំកម្មវិធីរាត្រីសមោស BVLGARI AETERNA នៅឯប្រាសាទបាយ័ន ទឹកដីខេត្តសៀមរាប។ កម្មវិធីនេះបានធ្វើឱ្យកម្ពុជាចំណេញច្រើន ជាពិសេស វត្តមានអ្នកចូលរួមជាចំណែកផ្សព្វផ្សាយមួយដ៏សំខាន់ ក្នុងនោះមានតារាអន្តរជាតិល្បីៗដូចជា៖ តារាសម្តែងថៃ កញ្ញា Mai Davika, តារាសម្តែងថៃ Mile Phakphum, តារាសម្តែងសិង្ហបុរី Shawn Thia, តារាសម្តែងសិង្ហបុរី Ayden Sng, តារាចម្រៀងវៀតណាម Ho Ngoc Ha, បវរកញ្ញាហ្វីលីពីន និង ជា Miss Univers ២០១៥ ឈ្មោះ Pia Wurtzbach ព្រមទាំងតារាល្បីៗជាច្រើនទៀត។ លើសពីនេះ មានវត្តមានពីបុគ្គលអភិជន អ្នកមានមុខមាត់នៅក្នុងសង្គម និង អ្នកមានឥទ្ធិពលជាច្រើនមកពីជុំវិញពិភពលោក។ សូម្បីសារព័ត៌មានហ្វេហ្សិនអន្តរជាតិល្បីៗដូចជា៖ Elle, L’Officiel និង​ Harper’s BAZAAR ជាដើម ក៏បានចុះផ្សាយផងដែរ៕

អ្នកកើតឆ្នាំ ៣ នេះ​ ទំនាយថារាសីនឹងឡើងខ្លាំង ធ្វើអ្វីក៏បានសម្រេចតាមក្ដីប្រាថ្នានៅក្នុងឆ្នាំ ២០២៥

ទៅធ្វើក្រចកឃើញស្នាមឆ្នូតៗនៅមេដៃ ១ ខែហើយមិនបាត់ សម្រេចចិត្តទៅពេទ្យ ស្រាប់តែពិនិត្យឃើញជំងឺដ៏រន្ធត់មួយ

ព្រមអត់? ប្រពន្ធចុងចិត្តឆៅបោះលុយជិត ៣០ ម៉ឺនដុល្លារឱ្យប្រពន្ធដើមលែងប្តី ដើម្បីខ្លួនឯងឡើងជាប្រពន្ធស្របច្បាប់

ពុទ្ធោ! ម្ដាយដាក់សម្ពាធឱ្យរៀនពេក រហូតគិតខ្លីទុកតែបណ្ដាំមួយឱ្យម្តាយថា ជាតិក្រោយកុំកើតជាម៉ាក់កូនទៀត កូនហត់ហើយ

ឃើញក្នុងវីដេអូ Troll មុខនៅក្មេងៗ តែតួអង្គ «អាក្លូ» និង «អាកច់» ពិតប្រាកដម្នាក់ៗមានវ័យសុទ្ធតែក្បែរ ៥០ ឆ្នាំហើយ

ក្ដាប់ឱកាសជាគ្រូបង្វឹកកម្មវិធីប្រកួតរ៉េបលើកដំបូង ប្រុសឡា ចង់ឃើញនារីៗចូលប្រឡងឱ្យច្រើន ព្រោះហេតុផលមួយ

រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងអប់រំ លើកឡើងពីបេក្ខជន ខេត្តព្រះវិហារ និង ឧត្តរមានជ័យ អាចមានសំណាងក្នុងការប្រឡង ព្រោះក្រសួងមានវិធានការថ្មី

(វីដេអូ) ទើបអាយុ ៤ ឆ្នាំសោះ! កូនស្រីបណ្ដូលចិត្ត ឌី សូនិត្តា មានគំនិតបបួលម្ដាយធ្វើជំនួញ ចង់ក្លាយជាថៅកែស្រីតូចបាត់ទៅហើយ

អត្ថន័យព្រឺសម្បុរ! ចម្រៀងថ្មី ម៉ានិត រៀបរាប់ចេញពីការតស៊ូ និង ការតតាំងពិតរបស់វីរៈកងទ័ពជួរមុខនៅក្នុងសង្រ្គាមមិនចុះចាញ់

ប្លែកទៀតហើយ! Balenciaga ចេញកាបូបម៉ូដថ្មីដូចថង់ប្លាស្ទិកគេយួរតាមផ្សារ តែតម្លៃវិញមិនធម្មតា ឮហើយញ័រជើង

ព័ត៌មានបន្ថែម

ប្លែកទៀតហើយ! Balenciaga ចេញកាបូបម៉ូដថ្មីដូចថង់ប្លាស្ទិកគេយួរតាមផ្សារ តែតម្លៃវិញមិនធម្មតា ឮហើយញ័រជើង

គាំទ្រហ្វេហ្សិនក្នុងស្រុក! នេះជាអ្នកច្នៃម៉ូដកូនខ្មែរ បង្កើតប្រ៊េនសម្លៀកបំពាក់ គុណភាព និង ស្តង់ដា មិនចាញ់បរទេស

បេះដូងស្រឡាញ់កម្ពុជា! អ្នកច្នៃម៉ូដបរទេសទាំងនេះ នាំគ្នាបណ្ដាក់ទុនបង្កើត​ប្រ៊េនសម្លៀកបំពាក់លំដាប់ខ្ពស់ ជាផ្នែកដ៏សំខាន់ជំរុញវិស័យហ្វេហ្សិនក្នុងស្រុក

មកស្គាល់ CEO វ័យក្មេង ជាអ្នកច្នៃម៉ូដគ្រឿងអលង្ការម៉ូដផ្កាឈូកដ៏ប្រណីត​ រសនិយមលាយបញ្ចូលវប្បធម៌ ទាំងនៅក្មេង ទាំងសង្ហា មានមហិច្ឆតាឆ្ពោះទៅកាន់ឆាកសកល

មកលេងកម្ពុជាលើកទីមួយ ស្ត្រីជប៉ុនម្នាក់ជាប់ចិត្តនឹងវប្បធម៌ខ្មែរខ្លាំង រហូតផ្លាស់ទីមកបើកជំនួញ ប្រមូលផ្តុំសុទ្ធតែផលិតផលសិប្បកម្មខ្មែរ  

កូនខ្មែរបញ្ចេញឈុតសម្លៀកបំពាក់ Don’t ថៃ To Me ជាសារទៅកាន់ពិភពលោក ដើម្បីរកយុត្តិធម៌ជូនកម្ពុជាពីការឈ្លានពានរបស់ថៃ

ទឹកដៃកូនខ្មែរពិតៗ! អលង្ការបំផុសគំនិតពីផ្កាឈូក ម៉ូដរស់រវើក មានក្រពុំ មានរីក មើលពីជ្រុងណាក៏ទាក់ភ្នែក

ចង់លើកកម្ពស់ប្រ៊េនក្នុងស្រុក យុវជនម្នាក់ រៀនចប់ច្នៃម៉ូដភ្លាម បង្កើតប្រ៊េនខ្លួនឯងភ្លែត បច្ចុប្បន្ន ម៉ូយសុទ្ធតែតារាល្បី ស្នាដៃទទួលស្គាល់ពីកម្មវិធីធំៗ

ស្វែងរកព័ត៌មាន​ ឬវីដេអូ