បុគ្គលិកណាដែលថាមិនចង់ធ្វើការងារឱ្យបានលទ្ធផលខ្ពស់? ជាការពិត នៅពីក្រោយលទ្ធផលខ្ពស់ វាត្រូវបានកើតឡើងពីការដំណើរការដោយក្រុមការងារផងដែរ។ យ៉ាងណាមិញ មេ ឬ អ្នកគ្រប់គ្រងខ្លះ មិនគិតដូច្នោះទេ ពួកគេផ្តោតតែលទ្ធផល ដោយមិនខ្វល់ពីដំណើរការ ដែលនេះអាចបង្កជាផលវិបាក ទាំងក្រុមការងារផង និង ស្ថាប័នផងដែរ។
ជាក់ស្តែង តាមការចែករំលែករបស់ទំព័រហ្វេសប៊ុក ឯកសារច្បាប់ និង រដ្ឋបាល ការគ្រប់គ្រងដែលផ្ដោតតែលើលទ្ធផលដោយមិនខ្វល់ពីដំណើរការ អាចបង្កជាផលវិបាកអវិជ្ជមានជាច្រើនដល់ស្ថាប័ន ឬក្រុមហ៊ុន។ នេះជាផលវិបាកសំខាន់ៗមួយចំនួន៖
១. គុណភាពធ្លាក់ចុះ
នៅពេលដែលការគ្រប់គ្រងដាក់សម្ពាធខ្លាំងទៅលើលទ្ធផលតែមួយមុខ ក្រុមការងារអាចនឹងបាត់បង់ការយកចិត្តទុកដាក់លើគុណភាពការងារ។ ពួកគេអាចនឹងជ្រើសរើសផ្លូវកាត់ ឬធ្វេសប្រហែសលម្អិតសំខាន់ៗដើម្បីសម្រេចបានគោលដៅលទ្ធផលទាន់ពេល ដែលនាំឱ្យគុណភាពផលិតផល ឬសេវាកម្មធ្លាក់ចុះ។
២. បុគ្គលិកបាត់បង់ទឹកចិត្ត និង អស់កម្លាំង
ការផ្ដោតខ្លាំងពេកលើលទ្ធផលអាចបណ្ដាលឱ្យបុគ្គលិកមានអារម្មណ៍តានតឹង និង សម្ពាធខ្ពស់។ ពួកគេអាចមានអារម្មណ៍ថា ការខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់ពួកគេមិនត្រូវបានគេទទួលស្គាល់ ឬឱ្យតម្លៃ ហើយនេះអាចនាំឱ្យបាត់បង់ទឹកចិត្តក្នុងការងារ និង អស់កម្លាំង។ យូរៗទៅ វានឹងជះឥទ្ធិពលដល់ផលិតភាពការងារ និង អាចនាំឱ្យបុគ្គលិកចាកចេញពីក្រុមហ៊ុន។
៣. បរិយាកាសការងារមិនល្អ
នៅពេលដែលលទ្ធផលជាអាទិភាពចម្បង បរិយាកាសការងារអាចប្រែក្លាយជាការប្រកួតប្រជែងគ្នាខ្លាំងពេក មិនមែនជាការសហការគ្នាទេ។ បុគ្គលិកអាចនឹងមានទំនោរលាក់បាំងកំហុស ឬបញ្ហាដើម្បីសម្រេចលទ្ធផល ដែលធ្វើឱ្យការដោះស្រាយបញ្ហាកាន់តែពិបាក និង ប៉ះពាល់ដល់វប្បធម៌ក្រុមហ៊ុន។
៤. ខ្វះការច្នៃប្រឌិត និង ការអភិវឌ្ឍន៍
ប្រសិនបើការគ្រប់គ្រងមិនយកចិត្តទុកដាក់លើដំណើរការទេ នោះឱកាសសម្រាប់ការរៀនសូត្រ ការកែលម្អ និង ការច្នៃប្រឌិតអាចនឹងត្រូវបាត់បង់។ ក្រុមការងារនឹងមិនមានពេល ឬធនធានដើម្បីស្វែងរកវិធីសាស្រ្តថ្មីៗ ដែលមានប្រសិទ្ធភាពជាងមុន ឬកែលម្អជំនាញរបស់ពួកគេឡើយ។
៥. ហានិភ័យកើនឡើង
ការមិនយកចិត្តទុកដាក់លើដំណើរការអាចនាំឱ្យមានការធ្វេសប្រហែសលើនីតិវិធីសំខាន់ៗ ឬ វិធានការសុវត្ថិភាព។ នេះអាចបង្កើនហានិភ័យនៃកំហុសឆ្គង បញ្ហាបច្ចេកទេស ឬ សូម្បីតែគ្រោះថ្នាក់ការងារ ដែលអាចជះឥទ្ធិពលអវិជ្ជមានយ៉ាងធ្ងន់ធ្ងរដល់ក្រុមហ៊ុន។
៦. និរន្តរភាពអាជីវកម្ម
ការពឹងផ្អែកតែលើលទ្ធផលរយៈពេលខ្លី ដោយមិនបានគិតគូរពីនិរន្តរភាពនៃដំណើរការរយៈពេលវែង អាចធ្វើឱ្យក្រុមហ៊ុនបាត់បង់សមត្ថភាពប្រកួតប្រជែង និង មិនអាចទ្រទ្រង់បានយូរអង្វែង។
៧. បាត់បង់ឱកាសកែលម្អ
នៅពេលដែលការគ្រប់គ្រងមិនយល់ពីរបៀបដែលលទ្ធផលត្រូវបានសម្រេច ពួកគេនឹងបាត់បង់ឱកាសក្នុងការកំណត់អត្តសញ្ញាណចំណុចខ្សោយនៅក្នុងដំណើរការ និង ធ្វើការកែលម្អចាំបាច់។
សរុបមក ការគ្រប់គ្រងដែលមានប្រសិទ្ធភាពទាមទារនូវតុល្យភាពរវាងការកំណត់គោលដៅលទ្ធផល និង ការយកចិត្តទុកដាក់លើដំណើរការដែលនាំទៅរកលទ្ធផលទាំងនោះ។ ការយល់ដឹង និង ការកែលម្អដំណើរការ គឺជាគន្លឹះដើម្បីសម្រេចបាននូវលទ្ធផលប្រកបដោយនិរន្តរភាព និង គុណភាពខ្ពស់៕