Connect with us

ម៉ាក់​ម៉ាក់

បើចង់ឆាប់មានផ្ទៃពោះ ស្រ្តីមិនគួរមើលរំលងនូវអាហារប្រភេទទាំងនេះឡើយ !

on

Advertisement

អ្នក​ប្រហែលជា​ដឹង​ហើយ​ថា មាន​របៀប​ច្រើនណាស់​អំពី​អ្វីដែល​អ្នក​អាច និង ​មិនអាច​ញ៉ាំ​បាន​នៅពេល​អ្នកមាន​ផ្ទៃពោះ ប៉ុន្តែ​ចុះបើ​កំពុងតែ​ព្យាយាម​ឲ្យ​មាន​ផ្ទៃពោះ​វិញ​? តើ​មាន​អាហារ​ណា​អាចជួយ​ពង្រឹង​ដល់​សមត្ថភាព​ ដើម្បី​អាចមាន​ផ្ទៃពោះ​ដែរ​ទេ​ ? ពិតជា​មាន​ ។ មិន​ខ្វល់​ថា​អ្នក​គ្រាន់តែ​ចង់​ចាប់ផ្តើម​បង្កើត​គ្រួសារ​ដ៏​តូច​មួយ ឬ​កំពុងតែ​ព្យាយាម​មាន​ផ្ទៃពោះ​មួយរយៈ​ហើយក៏​ដោយ ខាងក្រោម​នេះ​គឺជា​អាហារ​មួយចំនួន​ដែល​ត្រូវបាន​គេ​រកឃើញថា ជួយ​បង្កើន​សមត្ថភាព​នៃ​ការ​មានកូន បូករួម​នឹង​អាហារ​ដែល​អ្នក​ត្រូវតែ​ចៀសវាង​ផង​។​

​សណ្តែក​
​អ្នកស្រាវជ្រាវ​បាន​ពិនិត្យ​ទៅលើគិលានុបដ្ឋាយិកា​ប្រមាណ​ជាង ១៩០០០​ នាក់ ដែលមាន​ភាព​សកម្ម​ក្នុងការ​ព្យាយាម​ឲ្យ​មាន​ផ្ទៃពោះ និង ​បាន​រកឃើញថា ភាពមិន​អាចមាន​កូន​បាន​មាន​ប្រហែល ៣៩ ​ភាគរយ ​ដែល​វា​ទំនងជា​កើតឡើង​លើ​ស្ត្រី​ដែល​ញ៉ាំ​អាហារ​មាន​ជាតិ​ប្រូតេអ៊ីន​ពី​សាច់សត្វ​ខ្ពស់បំផុត ប៉ុន្តែ​ស្ត្រី​ដែល​ញ៉ាំ​ប្រូតេអ៊ីន​ពី​រុក្ខជាតិ​គឺ​មិនសូវមាន​បញ្ហា​លើ​ការព្យាយាម​មាន​ផ្ទៃពោះ​ឡើយ​ ។ ដូច្នេះ​បើសិនជា​អ្នក​មិន​ចូលចិត្ត​សណ្តែក អ្នក​អាច​ញ៉ាំ​តៅហ៊ូ និង​ សណ្តែកដី​បាន ព្រោះ​វា​ជា​ប្រភព​នៃ​ប្រូតេអ៊ីន​ដ៏​ល្អ​ ។

​បន្លែ​ពណ៌​បៃតង​
​ស្ពៃ​ស្ពី​ណា​ច ប្រូ​ខូ​លី ត្រ​កួន និង​ បន្លែ​ពណ៌​បៃតង​ផ្សេងៗ​ទៀត​គឺមាន​សារធាតុ Folate ខ្ពស់ ដែល​អាច​ពង្រឹង​ដល់​ការ​ជ្រុះ​អូវុល​បាន ​។ ចូរ​ប្រាកដថា អ្នក​បាន​ញ៉ាំ​ជាមួយ​ប្តី​អ្នក​ដែរ ព្រោះ​បុរស​ដែល​ញ៉ាំ​សារធាតុ Folate ខ្ពស់​ដែរ នឹងធ្វើ​ឲ្យ​មេជី​វិត​ឈ្មោល​របស់​ពួកគេ​កាន់​តែមាន​សុខភាព​ល្អ ហើយ​អាច​បន្ថយ​ឱកាស​នៃ​ការ​រលូត​កូន ឬ​ បញ្ហា​ហ្សែ​ន​លើ​ទារក​កាន់តែខ្លាំង​ផង ​។

គ្រាប់​ល្ពៅ​
​គ្រាប់​ល្ពៅ​មាន​ជាតិ​ដែក​ខ្ពស់ ​។ ការសិក្សា​បាន​រកឃើញថា ស្ត្រី​ដែល​ញ៉ាំ​ថ្នាំ​បំប៉ន​ជាតិ​ដែក ទំនងជា​មិនសូវមាន​បញ្ហា​លើ​ការ​មាន​ផ្ទៃពោះ​ជាង​ស្ត្រី​ដែល​មិនបាន​ញ៉ាំ​ឡើយ​។ ការ​ញ៉ាំ​គ្រាប់​ល្ពៅ​ស្ងោ គឺជា​អាហារសម្រន់​ដ៏​ល្អ​បំផុត​សម្រាប់​ជំរុញ​ដល់​ការ​ឆាប់​មានកូន​ ។

​ប្រេង​អូ​លីវ​
​ប្រេង​អូ​លីវ​គឺជា​ប្រភេទ​ខ្លាញ់ Monounsaturated Fat ដែល​អាចជួយ​បង្កើន​ភាពស៊ាំ​របស់​អាំង​ស៊ុយ​លីន និង ​បន្ថយ​ការ​រលាក​ក្នុង​ខ្លួន (​ការ​រលាក​អាច​រំខាន​ដល់​ដំណើរ​ការណ៍​នៃ​ការ​ជ្រុះ​អូវុល ការ​មាន​ផ្ទៃពោះ និង​ ការលូតលាស់​លឿន​របស់​អ៊ុំ​ប្រ៊ី​យ៉ុង​) ​។

ត្រី​សាល​ម៉ុង​
​ត្រី​ទឹក​ត្រជាក់​មួយ​នេះ​សម្បូរ​ទៅដោយ​អាស៊ីត​ខ្លាញ់​អូ​មេ​ហ្គា​បី ដែល​វា​អាចជួយ​សម្រួល​ដល់​អ័រម៉ូន​ប្រដាប់បន្តពូជ និង​ បង្កើន​រំហូរ​ឈាម​ទៅ​សរីរាង្គ​ប្រដាប់បន្តពូជ​ដែរ ​។ ត្រី​សាល​ម៉ុង​មាន​ជាតិ​បា​រ៉​ត​ទាប​ជាង​ត្រី​ផ្សេង​ ។ ក្រៅពី​ត្រី​សាល​ម៉ុង អ្នក​ក៏​អាច​ទទួលបាន​អាស៊ីត​ខ្លាញ់​អូ​មេ​ហ្គា​បី​ពី​ថ្នាំ​បំប៉ន​ដែរ​ ដោយអ្នក​អាច​ញ៉ាំ​វាពី ១០០០ ទៅ ២០០០​មី​លី​ក្រាម​ក្នុង​មួយថ្ងៃ​ ។

អាស៊ីត​ហ្វូ​លិ​ក​
​ឥឡូវនេះ បើសិនជា​អ្នកមាន​គម្រោង​យក​កូន​នៅ​ឆ្នាំក្រោយ​ហើយ អ្នក​គួរតែ​ប្រាកដថា របប​អាហារ​ដែល​អ្នក​ញ៉ាំ​សម្បូរ​ទៅដោយ​អាស៊ីត​ហ្វូ​លិ​ក​ ។ អ្នក​អាច​ញ៉ាំ​ជា​ថ្នាំ​បំប៉ន និង ​បង្កើន​ការ​ញ៉ាំ​អាហារ​សម្បូរ​អាស៊ីត​ហ្វូ​លិ​ក​ពីគ្រាប់​ធញ្ញជាតិ បន្លែ ​និង​ ផ្លែឈើ​ជូរ​ ។ អ្នក​គួរតែ​ញ៉ាំ​អាស៊ីត​ហ្វូ​លិ​កពី ៤០០ ទៅ​ ៦០០​ មី​លី​ក្រាម​ ជាប្រចាំ​ថ្ងៃមុន​ពេល​មាន​ផ្ទៃពោះ និង ​ប្រហែល ៨០០ ​មី​លី​ក្រាម ​ក្នុងពេល​មាន​ផ្ទៃពោះ ដើម្បី​ប្រាកដថាការ​មាន​ផ្ទៃពោះ​អ្នកមាន​សុខភាព​ល្អ ហើយ​បន្ថយ​ការ​ប្រឈម​នឹង​កូន​កើតមក​ខូច​អវៈយវៈ​ខ្លាំង​បំផុត​ ។

ចៀសវាង​ខ្លាញ់ Trans Fats
​បើសិនជា​អ្នក​កំពុងតែ​ញ៉ាំ​អាហារ​មិន​ផ្តល់​សុខភាព​ច្រើនៗ​ហើយ ជាពិសេស​អាហារ​កៃ​ឆ្នៃ និង ​អាហារ​ផ្អែមៗ យក​ល្អ​គួរតែ​ដឹងថាអាហារ​ទាំងនេះ​មិនមាន​ជីវជាតិ​អ្វីដែល​មាន​ប្រយោជន៍​ទេ តែ​វា​អាច​ឲ្យ​រាងកាយ​មាន​បញ្ហា​ទៅវិញ​ទេ​រហូតដល់​ឡើង​ជាតិ​ស្ករ​ខ្ពស់​ក្នុង​ឈាម​ទៀត ​។ វា​ក៏មាន​ខ្លាញ់​ប្រភេទ Trans Fats ដែរ ដែល​អាច​បន្ថយ​សមត្ថ​ភាព​របស់​រាងកាយ​ក្នុងការ​មានប្រតិកម្ម​ជាមួយ​អាំង​ស៊ុយ​លីន និង ​ងាយ​នឹង​មានការ​ជ្រុះ​អូ​វ៉ុល​មិន​ទៀងទាត់​ទៀត​ ៕

​ប្រែ​សម្រួល​៖ វេជ្ជ​. ម៉េង សុខ​សៀន​
​ប្រភព​៖ parents

ឧបត្ថម្ភដោយ ៖ UniDry

www.winsuncambodia.com

អត្ថបទដោយ​៖ Chan Tha

អត្ថបទពេញនិយម

សាហាវ! លោកនាយកសាលា បោកប៉ូលិសឱ្យមុជទឹករកមាសក្នុងទន្លេ ការពិតលាក់ក្នុងផ្ទះស្រីស្នេហ៍ខ្លួនសោះ
នេះហើយមូលហេតុពិត ធ្វើឱ្យលោកចោរទៅប្លន់ហាងមាស និង សម្លាប់មនុស្សគ្មានញញើតដៃ ឡើងរាក់កំភែល!
បង្ហាញ​សម្រស់​កូនស្រី​ ​ចាន់​ ​សុ​ផា​នី​ ​តំណក់ឈាម​រួម​នឹង​ ​ហ្សូ​ណូ​ ​ពេលនេះ​ធំប៉ុន​ណាណី​បាត់​!​
ទម្លាយ​មុខមាត់​អ្នកនិពន្ធ​ ​នៅ​ពីក្រោយ​បទ​ល្បី​ៗ​ក្នុង​ផលិតកម្ម​រស្មី​ហង្ស​មាស​ ​សង្ហា​ខ្លាំង​​

មតិរបស់អ្នក