
ចែកគ្នាដឹង! ពេលគណនីតេឡេក្រាម ត្រូវជនអាណាមិកលួចយក គួរសាកល្បង ៥ ជំហាននេះដើម្បីយកមកវិញ
កម្មវិធីសារអេឡិចត្រូនិកតេឡេក្រាម (Telegram) កំពុងទទួលបានការនិយមប្រើប្រាស់ជាទូទៅដោយពលរដ្ឋកម្ពុជា ហើយទន្ទឹមគ្នានេះមានការជ្រៀតចូល ឬ លួចយកគណនីតេឡេក្រាមជាច្រើនករណីដោយជនអាណាមិក និង ប្រើប្រាស់គណនីទាំងនោះប្រព្រឹត្តិសកម្មភាពល្មើស ជាដើម។
ទាក់ទិនរឿងនេះ នាពេលថ្មីៗនេះ នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា នៃក្រសួងមហាផ្ទៃ បានបញ្ជាក់ឱ្យដឹងថា ជាទូទៅបន្ទាប់ពីជនអាណាមិកលួចយកគណនីជនរងគ្រោះ ពួកគេនឹងធ្វើការផ្លាស់ប្តូរលេខទូរស័ព្ទ និង ដាក់លេខកូដ 2FA ដើម្បីកាន់កាប់ពេញលេញ ចំណែកជនរងគ្រោះពុំអាចធ្វើការលុប Session ឬ កែប្រែ Settings ដើម្បីទាញយកសិទ្ធិកាន់កាប់ត្រឡប់មកវិញបានឡើយ។ ដូច្នេះដើម្បីទាញយកគណនីមកវិញ ជនរងគ្រោះអាចសាកល្បងរាយការណ៍ទៅកាន់ក្រុមហ៊ុនតេឡេក្រាម តាមរៀបដូចខាងក្រោម ៖
១. បើកកម្មវិធី Browser និង ចូលទៅកាន់គេហទំព័រដែលមានតំណភ្ជាប់ https://telegram.org/support
២. ក្នុងប្រអប់ Please describe your problem វាយបញ្ចូលនូវព័ត៌មានដូចខាងក្រោម ៖
– ប្រាប់ពីហេតុផលនៃការរាយការណ៍ (ឧទាហរណ៍ ៖ My account has been hacked)
– បញ្ជាក់ពីអាសយដ្ឋានអ៊ីម៉ែល ឬ លេខទូរស័ព្ទនៃគណនីដែលត្រូវបានគេលួចយក (ឧទាហរណ៍ ៖ Email: អាសយដ្ឋានអ៊ីម៉ែល ឬ Phone number: លេខទូរស័ព្ទ)
– បញ្ជាក់ពីទីតាំងប្រើប្រាស់ចុងក្រោយ (ឧទាហរណ៍៖ Last location: ទីតាំង)
៣. ក្នុងប្រអប់ Your email វាយបញ្ចូលអាសយដ្ឋានអ៊ីម៉ែលដែលអ្នកបានប្រើប្រាស់ភ្ជាប់ជាមួយគណនីតេឡេក្រាមរបស់អ្នក (ករណីពុំធ្លាប់បានភ្ជាប់ អ្នកអាចបញ្ចូលអ៊ីម៉ែលដែលអ្នកកំពុងប្រើប្រាស់)
៤. ក្នុងប្រអប់ Your phone number វាយបញ្ចូលលេខទូរស័ព្ទដែលអ្នកបានប្រើប្រាស់ភ្ជាប់ជាមួយគណនីតេឡេក្រាមរបស់អ្នក
៥. ចុចលើពាក្យ Submit ដើម្បីផ្ញើសេចក្តីរាយការណ៍ទៅកាន់ក្រុមហ៊ុនតេឡេក្រាម និង ឆែកប្រអប់សារអ៊ីម៉ែលរបស់អ្នកដើម្បីទទួលព័ត៌មានផ្សេងៗពីក្រុមហ៊ុនតេឡេក្រាម។
លើសពីនេះ ក្រុមការងារបច្ចេកទេសនៃនាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា ក៏បានធ្វើការក្រើនរំលឹកអំពីវិធីសាស្ត្រមូលដ្ឋាន ចំនួន ០៣ ក្នុងការបង្កើនសុវត្ថិភាពគណនីតេឡេក្រាម ដូចខាងក្រោម៖
១. ដាក់លេខសម្ងាត់ (2FA) ការពារគណនី ដោយចូល “Settings” -> “Privacy and Security” -> “Two-Step Verification” -> បើកដំណើរការ និងវាយបញ្ចូលលេខសម្ងាត់
២. ដាក់លេខកូដ (Passcode & Face ID) ដើម្បីចាក់សោរកម្មវិធី ដោយចូល “Settings” -> “Privacy and Security” -> “Passcode & Face ID” -> បើកដំណើរការ និង វាយបញ្ចូលលេខកូដ
៣. ចូលទៅកាន់កំណត់ត្រាឧបករណ៍ ដែលធ្លាប់ប្រើប្រាស់គណនីតេឡេក្រាមរបស់អ្នក ដោយចូលទៅកាន់ “Settings” -> “Devices” -> ធ្វើការលុប (Terminate Session) ឧបករណ៍ដែលពុំមែនជារបស់អ្នក ឬ អ្នកឈប់ប្រើប្រាស់៕
ប្រភព ៖ នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា នៃក្រសួងមហាផ្ទៃ