Connect with us

ម៉ាក់​ម៉ាក់

ស្រ្តីមានផ្ទៃពោះគួរមានទម្លាប់ទាំងនេះ បើសិនជាមិនចង់កើតជំងឺឫសដូងបាត

on

Advertisement

វា​គឺជា​រឿង​ញឹកញាប់​ណាស់ ដែល​ស្ត្រី​មាន​ផ្ទៃពោះ​កើត​ជំងឺ​ឫស​ដូង​បាត​។ ប៉ុន្តែ​ដោយសារតែ​អ្នកមាន​ផ្ទៃពោះ មិនមែន​មានន័យថា អ្នក​គ្មាន​ជម្រើស​អ្វី​ក្រៅពី​ប្រឈមមុខ​នោះទេ​។ ពិតណាស់ ជំងឺ​ឫ​ស​ដូង​បាត​អាច​បង្ការ​បាន ប៉ុន្តែ​សួរថា ស្ត្រី​មាន​ផ្ទៃពោះ​បែបណាខ្លះ​អាច​ប្រឈម​ខ្ពស់​នឹង​ជំងឺ​ឫ​ស​ដូង​បាត​នេះ​ជាងគេ​? ទីមួយ ការលូតលាស់​របស់​ទា​រក​ក្នុង​ផ្ទៃ ធ្វើ​ឲ្យ​កើន​សម្ពាធ​ទៅលើ​ផ្នែក​ខាងក្រោម​នៃ​ដងខ្លួន ហើយក៏​សង្កត់​ទៅលើ​សរសៃឈាមរ​ន្ធ​គូថ​រហូតដល់​រីក​ប៉ោង​ដែរ​។ ទី​ពីរ ស្ត្រី​មាន​ផ្ទៃពោះ​គឺមាន​ការកើនឡើង​រប​ស់​អ័រម៉ូន​អេ​ស្ត្រូ​ជែ​ន ដែលជា​ហេតុ​ធ្វើ​ឲ្យ​សរសៃឈាម​មិនសូវមាន​កម្លាំង​គ្រប់គ្រាន់ ឬ​ រលាស់​បានល្អ​ឡើយ​។ ទី​បី ស្ត្រី​មាន​ផ្ទៃពោះ ច្រើនតែ​ប្រឈម​នឹង​ការ​ទល់លាមក​ខ្លាំង ដូច្នេះ​វា​ក៏​ជា​កត្តា​ប្រឈមមុខ​មួយ​នៃ​ជំងឺ​ឫ​ស​ដូង​បាត​ដែរ​។

​ដើម្បី​ទប់ស្កាត់​ការកើត​ជំងឺ​ឫស​ដូង​បាត​ក្នុងពេល​មាន​ផ្ទៃពោះ ស្ត្រី​គួរតែមាន​ទម្លាប់​ដូចខាងក្រោម​នេះ​ឲ្យ​បាន​ច្រើន​៖

​បង្កើន​ការ​ញ៉ាំ​អាហារ​មាន​ជាតិ​សរសៃ​
​ដូច​អ្វីដែល​ខ្ញុំ​បញ្ជាក់​ពី​ខាងលើ​រួចហើយ​ថា ការ​ទល់លាមក​គឺជា​កត្តា​ប្រឈមមុខ​មួយ​ដែល​នាំ​ឲ្យ​ស្ត្រី​មាន​ផ្ទៃពោះ​កើត​ជំងឺ​ឫស​ដូង​បាត​។ មធ្យោបាយ​ទប់ស្កាត់​ការ​ទល់លាមក​ដ៏​ល្អ​នោះ​គឺ ញ៉ាំ​អាហារ​សម្បូរ​ជាត​សិរ​សៃ​។ អាហារ​ប្រភេទ​នេះ​អាច​រកបាន​យ៉ាង​ស្រួល​ក្នុង​បន្លែ ​និង ​ផ្លែឈើ​។

ញ៉ាំ​ទឹក​ឲ្យ​បាន​ច្រើន​
​ចូរ​ប្រាកដថា អ្នក​បាន​ញ៉ាំ​ទឹក​ប្រហែល ៨ ​កែវ​ក្នុង​មួយថ្ងៃ ដែល​វា​ស្មើនឹង ទឹក​ចំណុះ ២​លីត្រ​។ ការ​ញ៉ាំ​ទឹក​ច្រើន​នឹង​ជួយ​ប្រាកដថា អ្នក​មិន​អាចមាន​បញ្ហា​ទល់លាមក​ផងដែរ​។

មិនត្រូវ​ពន្យា​ពេល​ចូល​បន្ទប់ទឹក​ឡើយ​
​គ្រប់​ពេលដែល​អ្នក​ចង់​ទៅ​បន្ទប់ទឹក​ខ្លាំង ចូរ​ទៅ​ភ្លាម​។ ការពន្យា​ពេល នឹង​គ្រាន់តែ​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​ទល់លាមក​ប៉ុណ្ណោះ ដូច្នេះ វា​ក៏​បង្កើន​ការ​ប្រឈម​នឹង​ជំងឺ​ឫ​ស​ដូង​បាត​បានដែរ​។

អនុវត្ត​លំ​ហាត់ប្រាណ Kegel
​ជា​រៀងរាល់ថ្ងៃ យក​ល្អ​អ្នក​គួរតែ​ហាត់ប្រាណ​បែប Kegel​។ ការធ្វើ​លំ​ហាត់ប្រាណ​នេះ​បាន​ទៀងទាត់ នឹង​ជួយ​បង្កើន​របត់​ឈាម​រត់​បាន​យ៉ាង​ល្អ ហើយក៏​ពង្រឹង​ដល់​សាច់ដុំ​ក្នុង​តំបន់​រន្ធ​គូថ​ដែរ​។

ធ្វើ​ឲ្យ​មាន​ភាព​សកម្ម​ខាង​រាងកាយ​
​ក្នុងពេល​មាន​ផ្ទៃពោះ គ្រូពេទ្យ​តែងតែ​ណែនាំ​ឲ្យ​មាន​ភាព​សកម្ម​ខាង​រាងកាយ​ច្រើន ព្រោះ​វា​អាចជួយ​បង្ការ​ផលវិបាក​ធ្ងន់ធ្ងរ​ក្នុងពេល​មាន​ផ្ទៃពោះ​បាន​។ ការដែល​រក្សា​រាងកាយ​ឲ្យ​មាន​ភាព​សកម្ម​បាន គឺជា​មធ្យោបាយ​ដ៏​អស្ចារ្យ​មួយ​ដើម្បី​ជំរុញ​ដល់​ផ្លូវ​ក្រពះ​ពោះវៀន​ធ្វើការ​បានល្អ​បំផុត ហើយក៏​ទប់ស្កាត់​ការកើត​ជំងឺ​ឬ​ស​ដូង​បាន​ថែមទៀត​។

​កុំ​អង្គុយ ឬ​ឈរ​យូរពេក​
​ដោយសារតែ​សម្ពាធ​ដែល​កើតចេញពី​ការលូតលាស់​របស់​កូន​ក្នុង​ផ្ទៃ​ដាក់​ទៅលើ​ផ្នែក​ខាងក្រោម​នៃ​រាងកាយ ដូច្នេះ​ការមិន​អង្គុយ​យូរ ឬ ​ឈរ​យូរ នឹង​ជួយ​អ្នក​ចៀស​ផុតពី​ជំងឺ​ឫស​ដូង​បាត​បាន​យ៉ាង​ល្អ​៕

​ប្រែ​សម្រួល​៖ វេជ្ជ​. ម៉េង សុខ​សៀន​
​ប្រភព​៖ curejoy

អត្ថបទដោយ​៖ Chan Tha

អត្ថបទពេញនិយម

សាហាវ! លោកនាយកសាលា បោកប៉ូលិសឱ្យមុជទឹករកមាសក្នុងទន្លេ ការពិតលាក់ក្នុងផ្ទះស្រីស្នេហ៍ខ្លួនសោះ
នេះហើយមូលហេតុពិត ធ្វើឱ្យលោកចោរទៅប្លន់ហាងមាស និង សម្លាប់មនុស្សគ្មានញញើតដៃ ឡើងរាក់កំភែល!
បង្ហាញ​សម្រស់​កូនស្រី​ ​ចាន់​ ​សុ​ផា​នី​ ​តំណក់ឈាម​រួម​នឹង​ ​ហ្សូ​ណូ​ ​ពេលនេះ​ធំប៉ុន​ណាណី​បាត់​!​
ទម្លាយ​មុខមាត់​អ្នកនិពន្ធ​ ​នៅ​ពីក្រោយ​បទ​ល្បី​ៗ​ក្នុង​ផលិតកម្ម​រស្មី​ហង្ស​មាស​ ​សង្ហា​ខ្លាំង​​

មតិរបស់អ្នក